8 класи

 Завдання з дистанційного навчання

Четвер 02.06.2022 8-А

П'ятниця 03.06.2022 8-Б

Тема уроку «Ембріональний та постембріональний розвиток людини». 

1. Ознайомитися зі змістом § 62-63, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Ембріональний та постембріональний розвиток людини» за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=F2yS-7gRQnA

https://www.youtube.com/watch?v=f5RrBwGV3NE 

Понеділок 30.05.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Статеві клітини та процес запліднення». 

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Ознайомитися зі змістом § 60-61, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Будова статевих клітин людини та процес запліднення» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=HVXO741-Erc

4. Виконайте інтерактивну вправу «Статеві клітини» за посиланням:

https://learningapps.org/4161561

Четвер 26.05.2022 8-А

П'ятниця 27.05.2022 8-Б

Тема уроку «Будова та функції репродуктивної системи людини». 

1. Ознайомитися зі змістом § 59, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Будова репродуктивної системи людини» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=kj4FeTE1vXo

4. Виконати тестові завдання «Психічні пізнавальні процеси людини» за посиланнями:

8-А - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5517285

8-Б - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7456819

Понеділок 23.05.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Біоритми людини. Сон і неспання».

 

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Ознайомитися зі змістом § 52, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Біологічні ритми. Сон» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=BzZvLGe5G3E

4. Виконайте інтерактивну вправу «Сон» за посиланням:

https://learningapps.org/12683640                

                              Четвер 19.05.2022 8-А

П'ятниця 20.05.2022 8-Б

Тема уроку «Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини». 

1. Ознайомитися зі змістом § 51, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Типи вищої нервової діяльності» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=WCVxkIVQUC4

3. Виконайте інтерактивну вправу «Особливості вищої нервової діяльності людини»  

https://learningapps.org/5110952

4. Виконати семестрову контрольну роботу (посилання на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групу класу). 

Понеділок 16.05.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Навчання та пам'ять». 

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Ознайомитися зі змістом § 50, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Навчання та пам'ять» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=TZoR_vWzGWU

4. Повторити вивчений матеріал за другий семестр навчання та  підготуватися на наступний урок до семестрової контрольної роботи.

                            Четвер 12.05.2022 8-А

П'ятниця 13.05.2022 8-Б

Тема уроку «Поняття про сигнальні системи. Мова. Мислення. Свідомість». 

1. Ознайомитися зі змістом § 49, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Мова. Мислення. Свідомість» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=55PBpXAoa64&ab_channel=MONUKRAINE

3. Виконайте інтерактивну вправу «Поняття про сигнальну систему»

https://learningapps.org/25302295

Понеділок 09.05.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Повторення. Вища нервова діяльність. Формування безумовних та умовних рефлексів».

1. Переглянути навчальні відеоматеріали «Вища нервова діяльність. Безумовні та умовні рефлекси» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk

2.  Повторити § 47-48 та виконати тестові завдання «Безумовні та умовні рефлекси» за посиланнями:

8-А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1802193

8-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5417832                            

                                Четвер 05.05.2022 8-А

П'ятниця 06.05.2022 8-Б

Тема уроку «Умовні рефлекси. Формування поведінкових реакцій людини». 

1. Ознайомитися зі змістом § 48, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Формування умовних рефлексів у людини» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=MwEybBHsNvA

3. Виконайте лабораторне дослідження та тему «Визначення реакціії зіниць на світло» на сторінці 223 підручника.


Понеділок 02.05.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Поняття про вищу нервову діяльність. Природжені механізми поведінки людини».

1.  Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2.  Ознайомитися зі змістом § 47, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3.  Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Вища нервова діяльність» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Yzw3oQm52JQ

4.  Повторити § 41-46 та виконати тестові завдання «Сенсорні системи організму людини» за посиланням:

 https://vseosvita.ua/test/start/mzw907

                            Четвер 28.04.2022 8-А

П'ятниця 29.04.2022 8-Б

Тема уроку «Сенсорні системи нюху та смаку. Рецептори внутрішніх органів».

1.  Онлайн-консультації за основним розкладом о 10.00 (8-А клас, четвер) та о 10.00 (8-Б клас, п'ятниця) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Ознайомитися зі змістом § 46, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Сенсорні системи нюху та смаку» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=6XE7602kogo

4. Опрацюйте самоконтроль знань з теми ст. 220 підручника.


Понеділок 25.04.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Повторення. Сенсорні системи організму людини».

1.Повторити зміст  § 42-45 та виконати тестові завдання 25.04.2022 до 18.00

 за посиланнями:

8-А -  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6735326

8-Б -  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5993418

 

2. Виконати інтерактивну вправу «Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю» за посиланням:

https://learningapps.org/4535523

 

                              Четвер 21.04.2022 8-А

П'ятниця 22.04.2022 8-Б

Тема уроку «Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури та болю». 

1. Ознайомитися зі змістом § 45, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Особливості зору. Вади зору» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=r1AoRN-_qBo

3. Виконайте дослідницький практикум та тему «Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри» на ст. 216 підручника.

Понеділок 18.04.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Слухова сенсорна система».

1.  Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2.  Ознайомитися зі змістом § 44, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3.  Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Сенсорна слухова система» за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=L2Gvv3MKPYs

4.  Виконайте лабораторне дослідження на тему «Вимірювання порогу слухової чутливості» за посланням:

https://docs.google.com/document/d/1S2PqLOJdP7YgTCkOOuCzzQ5aqLx8t5s7/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 22.04.2022

                             Четвер 14.04.2022 8-А

П'ятниця 15.04.2022 8-Б

Тема уроку «Особливості функціонування ока людини». 

1. Ознайомитися зі змістом § 43, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Особливості зору. Вади зору» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=2j7GLSmjYI0

3. Повторити § 41-42 та виконати тестові завдання за посиланнями:

8-А клас 14.04.2022 до 20.00  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3896983

8-Б клас 15.04.2022 до 20.00  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1869440

Понеділок 11.04.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Загальна характеристика сенсорних систем організму людини. Будова зорової сенсорної системи».

1.  Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2.  Ознайомитися зі змістом § 41-42, у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфів.

3.  Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Сенсорні системи організму людини» та «Зорова сенсорна система організму людини» за посиланнями: 

https://www.youtube.com/watch?v=p6lBNfcP5OI

https://www.youtube.com/watch?v=OlMPTsA5rKk

 

                              Четвер 07.04.2022 8-А

П'ятниця 08.04.2022 8-Б

Тема уроку «Профілактика захворювань нервової системи».

1. Ознайомитися зі змістом § 40, у робочий зошит виписати нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Профілактика захворювань нервової системи» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=18xkKn3kKCY

3. У робочий зошит розв'язати кросворд «Нервова система людини»  за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1TP30aHZdLHscS9fLC7ejxYIwyCm_jRXW/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

Скрін розв'язаного кросворда по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 11.04.2022.

Понеділок 04.04.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Соматична та вегетативна нервова система».

1.  Ознайомитися зі змістом § 39, у робочий зошит виписати нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2.  Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Соматична та вегетативна нервова система» за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=YT5icb5u7Ks

3.  Повторити § 37-38 та виконати тестові завдання за посиланням до 07.04.2022:

                            Четвер 31.03.2022 8-А

П'ятниця 01.04.2022 8-Б

Тема уроку «Головний мозок людини: передній мозок». 

1. Ознайомитися зі змістом § 38, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Унікальні можливості мозку людини» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=F5L9ck8blJ8

3. Виконати в робочий зошит лабораторне дослідження «Вивчення будови головного мозку людини» за посиланням:

Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 04.04.2022 

Понеділок 28.03.2022  8-А; 8-Б

Тема уроку «Головний мозок людини: стовбурова частина, мозочок».

1.  Ознайомитися зі змістом § 37, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2.     Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Головний мозок людини» за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=9Q2p_m51qds

3. Виконати в робочий зошит лабораторне дослідження «Вивчення будови спинного мозку людини» за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1_eUbMy_Nr3_MTLSjIQFIs3hFEVRwWu2h/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 30.03.2022

                                Четвер 24.03.2022 8-А

П'ятниця 25.03.2022 8-Б

Тема уроку «Будова та функції спинного мозку людини». 

1. Ознайомитися зі змістом § 36 та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальні відеоматеріали за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=UFwkYZU4XdI

3. Виконати інтерактивну вправу «Спинний мозок людини» за посиланням:

https://learningapps.org/3088013

Понеділок 21.03.2022  8-А та 8-Б

Тема уроку «Будова нервової системи людини».

1. Ознайомитися зі змістом § 35 та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2.  Переглянути навчальні відеоматеріали «Будова нервової системи людини» та «10 цікавих фактів про людський мозок» за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=-dGwLb7HOt0

https://www.youtube.com/watch?v=MKYPEJ2DjEU

3. Виконати інтерактивну вправу «Нервова система людини» за посиланням:

https://learningapps.org/9966448

Четвер 03.02.2022 8-А клас

П'ятниця 04.02.2022 8-Б клас

Тема уроку «Будова та функції кровоносних судин. Рух крові по замкненій системі кровоносних судин. Артеріальний тиск».

1.  Вивчити § 22 скласти опорний конспект та вивчити нові терміни та поняття.

2. Переглянути відеоматеріалами до уроку «Кровоносні судини» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KxmxMnI5m7w&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%91%D1%83%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%BA%D0%B0%D1%8F

3. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:

https://learningapps.org/15848493

4. Виконати тестові завдання до 15.00. Посилання на тести будуть надіслані у Viber-групи.

Понеділок 31.01.2022

Тема уроку «Серцевий цикл. Робота серця та її регуляція». 

1. Онлайн-уроки за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи.

2.  Опрацювати § 21, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.

3. У робочий зошит виконати лабораторне дослідження на ст. 103 та скрін дослідження надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 02.02.2022.

4.Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Серцевий цикл» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=GJyWwTmEMLA&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F%D1%96%D1%84%D1%96%D0%B7%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8

Четвер 27.01.2022 8-А клас

П'ятниця 28.01.2022 8-Б клас

Тема уроку «Серце: його будова та функції».

1.  Вивчити § 20, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект.

2. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:

https://learningapps.org/6405453

3. У робочий зошит виконати лабораторну роботу "Мікроскопічна будова клітин крові людини", яка розміщена за посиланням:  

https://docs.google.com/document/d/1TGMEIxwfv4lqmh3qu0kuJ3smuEjWDJkI/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

Скріни виконаної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання до 30.01.2022. 

Понеділок 22.11.2021

Тема уроку «Процеси травлення у ротовій порожнині». 

1.  Онлайн-уроки за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи.

2.  Опрацювати § 9 ст. 44-46, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.

3. У робочий зошит замалювати будову зуба та підписати всі стуктурні компоненти.

4. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Травлення у ротовій порожнині» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=a78TqVfstg0&ab_channel=BioLogos

Четвер 18.11.2021 8-А клас

П'ятниця 19.11.2021 8-Б клас

Тема уроку «Будова та функції травної системи».

1.  Вивчити § 8, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект.

2.  Ознайомитися з відеоматеріалами до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=wfiU65cniLo

3. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:

https://learningapps.org/17275771

4. Виконати тестові завдання до 15.00. Посилання на тести будуть надіслані у Viber-групи.

Понеділок 15.11.2021

Тема уроку «Харчові та енергетичні потреби людини. Значення збалансованого харчування для збереження здоров'я». 

1.  Онлайн-уроки за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи.

2.  Опрацювати § 7, скласти опорний конспект.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_u_dOiHSNj0

4. Підготувати мультимедійний міні-проєкт (до 7 слайдів) на тему «Збалансоване харчування».

Матеріали проєкту надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання до 19.11.2021. 

5. Повторити §5-7, усно дати відповіді питання самоконтролю знань з теми на ст. 38-39 та підготуватися до тестового контрою на наступний урок.

Четвер 11.11.2021 8-А клас

П'ятниця 12.11.2021 8-Б клас

Тема уроку «Харчування й обмін речовин. Їжа та її компоненти».

1.  Вивчити § 6, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект.

2.  Ознайомитися з відеоматеріалами до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=0jk6xblCRso

3. Перейти за посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати міні-повідомлення про  один з продуктів харчування:

https://padlet.com/klindushka/4hyfsyq6jr73dz8m

Понеділок 08.11.2021

Тема уроку «Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини- основна властивість живого». 

1.  Онлайн-уроки за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи.

2.  Опрацювати § 5, скласти опорний конспект та усно дати відповіді на запитання.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=hEAL0sp5lPU

4. У робочий зошит виконати дослідницький практикум на тему: «Самоспостереження за співвідношенням маси тіла і зросту» на сторінці 30 підручника, скрін виконаної роботи надісланти на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання

Четвер 04.11.2021 8-А клас

П'ятниця 05.11.2021 8-Б клас

Тема уроку «Розвиток опорно-рухової системи людини в процесі її індивідуального розвитку».

1.  Вивчити § 34усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект.

2.  Ознайомитися з мультимедійною презентацією до уроку за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1Nu55lxi48ZPze6v2L3SNvDsNlk9_vbfz/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

3. Виконати тестові завдання з вивченої теми «Опора та рух» до 17.00 (посилання будуть надіслані у Viber-групи).

Понеділок 01.11.2021

Тема уроку «Перша допомога при ушкодженнях опорно-рухової системи». 

1.  Онлайн-уроки за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи .

2.  Опрацювати § 33усно дати відповіді на запитання.

3.  Виконати лабораторне дослідження «Розвиток утоми під час статичного і динамічного навантаження» за посиланням, скрін виконаної роботи надісланти на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання

https://docs.google.com/document/d/1ItUaAkyng8KwDEu_dpSS-D91Ha_FS4th/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

4.  Повторити  вивчений матеріал «Опора та рух» та підготуватися до тестового контролю на наступний урок.

Четвер 28.10.2021 8-А клас

П'ятниця 29.10.2021 8-Б клас

Тема уроку «Робота м'язів. Втома м'язів»

1.  Опрацювати § 32, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект.

2.  Ознайомитися з мультимедійною презентацією до уроку за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1CJeqRrKdB2Ag9PQ09ItTkJQ7nXN0pmEN/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=hY4cjBHsJDA

Понеділок 25.10.2021

Тема уроку «Будова та функції скелетних м'язів»

1.  Онлайн-уроки за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас).

2.  Опрацювати § 31, усно дати відповіді на запитання.

3.  Заповнити таблицю «Групи скелетних м'язів» в робочий зошит та скрін виконаної роботи надісланти на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання.

«Групи скелетних м'язів»

Групи скелетних м'язів

Функції

 

 

 

 


П 'ятниця 15.10.2021 
Тема уроку «Огляд будови скелета людини. З'єднання кісток»
 
1.Опрацювати параграф 30 підручника, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа, у робочий зошит заповнити за зразком порівняльну таблицю «Скелет людини», скрін виконаної роботи надісланти на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання.
2.     Ознайомитися з мультимедійною презентацією до теми уроку за посиланням:
3.     Переглянути навчальне відео до теми уроку за посиланням: 


"Скелет людини"

Відділи скелета(загальна кількість кісток та хребців)

Особливості будови

Функції

Череп

 

1.Мозковий відділ (8 кісток) 2.___________________________


·        захисна

·        жувальна

Хребет

 

1.      Шийні – 7 хребців

2.      ____________________________

3.      ____________________________

4.      ____________________________

5.      Куприкові - 4-5 хребців

·        прямоходіння

·        ___________

·        ___________

Грудна клітка

1.      Грудина

2.      ____________________________

·        ___________

Пояс верхніх кінцівок

1.      ____________________________

2.      ____________________________

·        прикріплення верхніх кінцівок

Верхня кінцівка

1.      плече

2.      передпліччя (ліктьова і променева кістки)

3.      _______________________

·        рухова



Пояс нижніх кінцівок (таз)

1.      ____________________________

2.      ____________________________

·        опорна

·        захисна

Немає коментарів:

Дописати коментар

  22 кв ітня – Всесвітній день Землі Щорічно, 22 квітня люди по всій планеті відзначають День Землі. Цей день став загальнолюдським символ...