Завдання з дистанційного навчання
Четвер 02.06.2022 8-А
П'ятниця 03.06.2022 8-Б
Тема уроку «Ембріональний та
постембріональний розвиток людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 62-63,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Ембріональний та постембріональний розвиток людини» за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=F2yS-7gRQnA
https://www.youtube.com/watch?v=f5RrBwGV3NE
Понеділок 30.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Статеві клітини та
процес запліднення».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися зі змістом § 60-61,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Будова
статевих клітин людини та процес запліднення» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=HVXO741-Erc
4. Виконайте
інтерактивну вправу «Статеві клітини» за посиланням:
https://learningapps.org/4161561
Четвер
26.05.2022 8-А
П'ятниця 27.05.2022 8-Б
Тема уроку «Будова та функції
репродуктивної системи людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 59,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Будова репродуктивної системи людини» за посиланням:
П'ятниця 03.06.2022 8-Б
Тема уроку «Ембріональний та постембріональний розвиток людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 62-63,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Ембріональний та постембріональний розвиток людини» за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=F2yS-7gRQnA
https://www.youtube.com/watch?v=f5RrBwGV3NE
Понеділок 30.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Статеві клітини та процес запліднення».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися зі змістом § 60-61,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Будова
статевих клітин людини та процес запліднення» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=HVXO741-Erc
4. Виконайте
інтерактивну вправу «Статеві клітини» за посиланням:
https://learningapps.org/4161561
Четвер 26.05.2022 8-А
П'ятниця 27.05.2022 8-Б
Тема уроку «Будова та функції репродуктивної системи людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 59,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Будова репродуктивної системи людини» за посиланням:
4. Виконати тестові
завдання «Психічні пізнавальні процеси людини» за посиланнями:
8-А - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5517285
8-Б - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7456819
Понеділок 23.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Біоритми людини. Сон
і неспання».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися зі змістом § 52,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Біологічні ритми. Сон» за посиланням:
8-А - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5517285
8-Б - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7456819
Понеділок 23.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Біоритми людини. Сон
і неспання».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися зі змістом § 52,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Біологічні ритми. Сон» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=BzZvLGe5G3E
4. Виконайте
інтерактивну вправу «Сон» за посиланням:
https://learningapps.org/12683640
Четвер 19.05.2022 8-А
П'ятниця 20.05.2022 8-Б
Тема уроку «Біологічні основи
психофізіологічної індивідуальності людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 51,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Типи вищої нервової діяльності» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=WCVxkIVQUC4
3. Виконайте інтерактивну вправу «Особливості вищої
нервової діяльності людини»
4. Виконайте
інтерактивну вправу «Сон» за посиланням:
https://learningapps.org/12683640
Четвер 19.05.2022 8-А
П'ятниця 20.05.2022 8-Б
Тема уроку «Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 51,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Типи вищої нервової діяльності» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=WCVxkIVQUC4
3. Виконайте інтерактивну вправу «Особливості вищої
нервової діяльності людини»
https://learningapps.org/5110952
4. Виконати семестрову контрольну роботу (посилання на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групу класу).
Понеділок 16.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Навчання та пам'ять».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися зі змістом § 50,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Навчання та пам'ять» за посиланням:
Понеділок 16.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Навчання та пам'ять».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися зі змістом § 50,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Навчання та пам'ять» за посиланням:
4. Повторити вивчений матеріал за другий семестр навчання та підготуватися на наступний урок до семестрової контрольної роботи.
Четвер 12.05.2022 8-А
П'ятниця 13.05.2022 8-Б
Тема уроку «Поняття про сигнальні системи. Мова. Мислення. Свідомість».
1. Ознайомитися зі змістом § 49,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Мова. Мислення. Свідомість» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=55PBpXAoa64&ab_channel=MONUKRAINE
3. Виконайте інтерактивну вправу «Поняття про
сигнальну систему»
https://learningapps.org/25302295
Понеділок 09.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Повторення. Вища
нервова діяльність. Формування безумовних та умовних рефлексів».
1.
Переглянути навчальні відеоматеріали «Вища нервова діяльність. Безумовні та
умовні рефлекси» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk
2. Повторити § 47-48 та виконати тестові завдання «Безумовні та
умовні рефлекси» за посиланнями:
8-А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1802193
8-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5417832
Четвер 05.05.2022 8-А
П'ятниця 06.05.2022 8-Б
Тема уроку «Умовні рефлекси.
Формування поведінкових реакцій людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 48, у робочий зошит
виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Формування умовних рефлексів у людини» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MwEybBHsNvA
3. Виконайте лабораторне дослідження та тему «Визначення
реакціії зіниць на світло» на сторінці 223 підручника.
Понеділок 02.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Поняття про вищу
нервову діяльність. Природжені механізми поведінки людини».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися
зі змістом § 47, у робочий зошит виписати та
вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальні
відеоматеріали до
уроку «Вища нервова діяльність» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Yzw3oQm52JQ
4. Повторити § 41-46 та виконати тестові завдання «Сенсорні системи
організму людини» за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mzw907
Четвер 28.04.2022 8-А
П'ятниця 29.04.2022 8-Б
Тема уроку «Сенсорні системи нюху
та смаку. Рецептори внутрішніх органів».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 10.00 (8-А клас, четвер) та
о 10.00 (8-Б клас, п'ятниця) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися зі змістом § 46, у робочий зошит
виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Сенсорні
системи нюху та смаку» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6XE7602kogo
4. Опрацюйте самоконтроль знань з теми ст. 220
підручника.
Понеділок 25.04.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Повторення. Сенсорні
системи організму людини».
1.Повторити зміст § 42-45
та виконати тестові завдання 25.04.2022 до 18.00
за
посиланнями:
8-А - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6735326
8-Б - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5993418
Четвер 12.05.2022 8-А
П'ятниця 13.05.2022 8-Б
Тема уроку «Поняття про сигнальні системи. Мова. Мислення. Свідомість».
1. Ознайомитися зі змістом § 49,
у робочий зошит виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Мова. Мислення. Свідомість» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=55PBpXAoa64&ab_channel=MONUKRAINE
3. Виконайте інтерактивну вправу «Поняття про
сигнальну систему»
https://learningapps.org/25302295
Понеділок 09.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Повторення. Вища
нервова діяльність. Формування безумовних та умовних рефлексів».
1.
Переглянути навчальні відеоматеріали «Вища нервова діяльність. Безумовні та
умовні рефлекси» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk
2. Повторити § 47-48 та виконати тестові завдання «Безумовні та
умовні рефлекси» за посиланнями:
8-А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1802193
8-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5417832
Четвер 05.05.2022 8-А
П'ятниця 06.05.2022 8-Б
Тема уроку «Умовні рефлекси. Формування поведінкових реакцій людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 48, у робочий зошит
виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Формування умовних рефлексів у людини» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MwEybBHsNvA
3. Виконайте лабораторне дослідження та тему «Визначення
реакціії зіниць на світло» на сторінці 223 підручника.
Понеділок 02.05.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Поняття про вищу
нервову діяльність. Природжені механізми поведінки людини».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися
зі змістом § 47, у робочий зошит виписати та
вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальні
відеоматеріали до
уроку «Вища нервова діяльність» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Yzw3oQm52JQ
4. Повторити § 41-46 та виконати тестові завдання «Сенсорні системи
організму людини» за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mzw907
Четвер 28.04.2022 8-А
П'ятниця 29.04.2022 8-Б
Тема уроку «Сенсорні системи нюху та смаку. Рецептори внутрішніх органів».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 10.00 (8-А клас, четвер) та
о 10.00 (8-Б клас, п'ятниця) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися зі змістом § 46, у робочий зошит
виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Сенсорні
системи нюху та смаку» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6XE7602kogo
4. Опрацюйте самоконтроль знань з теми ст. 220
підручника.
Понеділок 25.04.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Повторення. Сенсорні
системи організму людини».
1.Повторити зміст § 42-45
та виконати тестові завдання 25.04.2022 до 18.00
за
посиланнями:
8-А - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6735326
8-Б - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5993418
2.
Виконати інтерактивну вправу «Сенсорні
системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю» за посиланням:
https://learningapps.org/4535523
Четвер 21.04.2022 8-А
П'ятниця 22.04.2022 8-Б
Тема уроку «Сенсорні системи
рівноваги, руху, дотику, температури та болю».
1. Ознайомитися зі змістом § 45, у робочий зошит
виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Особливості зору. Вади зору» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=r1AoRN-_qBo
3. Виконайте дослідницький практикум та тему
«Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри» на ст. 216 підручника.
Понеділок
18.04.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Слухова сенсорна
система».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися
зі змістом § 44, у робочий зошит виписати та
вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальні
відеоматеріали до
уроку «Сенсорна слухова система» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=L2Gvv3MKPYs
4. Виконайте лабораторне дослідження на тему «Вимірювання порогу слухової
чутливості» за посланням:
Скрін лабораторного
дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 22.04.2022
Четвер 14.04.2022 8-А
П'ятниця 15.04.2022 8-Б
Тема уроку «Особливості
функціонування ока людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 43, у робочий зошит
виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Особливості зору. Вади зору» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=2j7GLSmjYI0
3. Повторити
§ 41-42 та виконати тестові завдання за посиланнями:
8-А
клас 14.04.2022 до 20.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3896983
8-Б
клас 15.04.2022 до 20.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1869440
Понеділок 11.04.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Загальна
характеристика сенсорних систем організму людини. Будова зорової сенсорної
системи».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А
клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися
зі змістом § 41-42, у робочий зошит виписати та
вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфів.
3. Переглянути навчальні
відеоматеріали до
уроку «Сенсорні системи організму людини» та «Зорова сенсорна система організму людини» за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=p6lBNfcP5OI
https://www.youtube.com/watch?v=OlMPTsA5rKk
Четвер 07.04.2022 8-А
П'ятниця 08.04.2022 8-Б
Тема уроку «Профілактика захворювань нервової системи».
1. Ознайомитися зі змістом § 40, у робочий зошит виписати нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Профілактика захворювань нервової системи» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=18xkKn3kKCY
3. У робочий зошит розв'язати кросворд «Нервова система людини» за посиланням:
Скрін розв'язаного кросворда по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 11.04.2022.
Понеділок 04.04.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Соматична та вегетативна нервова система».
1. Ознайомитися зі змістом § 39, у робочий зошит виписати нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Соматична та вегетативна нервова система» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=YT5icb5u7Ks
3. Повторити § 37-38 та виконати тестові завдання за посиланням до 07.04.2022:
Четвер
31.03.2022 8-А
П'ятниця 01.04.2022 8-Б
Тема
уроку «Головний мозок людини: передній мозок».
1. Ознайомитися зі змістом § 38, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Унікальні можливості мозку людини» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=F5L9ck8blJ8
3. Виконати в робочий зошит лабораторне дослідження «Вивчення будови головного мозку людини» за
посиланням:
Четвер 21.04.2022 8-А
П'ятниця 22.04.2022 8-Б
Тема уроку «Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури та болю».
1. Ознайомитися зі змістом § 45, у робочий зошит
виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Особливості зору. Вади зору» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=r1AoRN-_qBo
3. Виконайте дослідницький практикум та тему
«Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри» на ст. 216 підручника.
Понеділок
18.04.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Слухова сенсорна
система».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися
зі змістом § 44, у робочий зошит виписати та
вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальні
відеоматеріали до
уроку «Сенсорна слухова система» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=L2Gvv3MKPYs
4. Виконайте лабораторне дослідження на тему «Вимірювання порогу слухової
чутливості» за посланням:
Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 22.04.2022
Четвер 14.04.2022 8-А
П'ятниця 15.04.2022 8-Б
Тема уроку «Особливості функціонування ока людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 43, у робочий зошит
виписати та вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Особливості зору. Вади зору» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=2j7GLSmjYI0
3. Повторити
§ 41-42 та виконати тестові завдання за посиланнями:
8-А клас 14.04.2022 до 20.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3896983
8-Б клас 15.04.2022 до 20.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1869440
Понеділок 11.04.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Загальна
характеристика сенсорних систем організму людини. Будова зорової сенсорної
системи».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А
клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Ознайомитися
зі змістом § 41-42, у робочий зошит виписати та
вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфів.
3. Переглянути навчальні
відеоматеріали до
уроку «Сенсорні системи організму людини» та «Зорова сенсорна система організму людини» за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=p6lBNfcP5OI
https://www.youtube.com/watch?v=OlMPTsA5rKk
Четвер 07.04.2022 8-А
П'ятниця 08.04.2022 8-Б
Тема уроку «Профілактика захворювань нервової системи».
1. Ознайомитися зі змістом § 40, у робочий зошит виписати нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Профілактика захворювань нервової системи» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=18xkKn3kKCY
3. У робочий зошит розв'язати кросворд «Нервова система людини» за посиланням:
Скрін розв'язаного кросворда по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 11.04.2022.
Понеділок 04.04.2022 8-А; 8-Б
Тема уроку «Соматична та вегетативна нервова система».
1. Ознайомитися зі змістом § 39, у робочий зошит виписати нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Соматична та вегетативна нервова система» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=YT5icb5u7Ks
3. Повторити § 37-38 та виконати тестові завдання за посиланням до 07.04.2022:
Четвер 31.03.2022 8-А
П'ятниця 01.04.2022 8-Б
Тема уроку «Головний мозок людини: передній мозок».
1. Ознайомитися зі змістом § 38, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку «Унікальні можливості мозку людини» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=F5L9ck8blJ8
3. Виконати в робочий зошит лабораторне дослідження «Вивчення будови головного мозку людини» за
посиланням:
Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із
зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 04.04.2022
Понеділок
28.03.2022 8-А; 8-Б
Тема
уроку «Головний мозок людини: стовбурова частина, мозочок».
1. Ознайомитися
зі змістом § 37, у робочий зошит виписати і вивчити нові
терміни і поняття та усно відповісти
на запитання в кінці параграфа.
2.
Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку
«Головний мозок людини» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=9Q2p_m51qds
3. Виконати в робочий
зошит лабораторне дослідження «Вивчення будови
спинного мозку людини» за
посиланням:
Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 30.03.2022
Четвер
24.03.2022 8-А
П'ятниця 25.03.2022 8-Б
Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 04.04.2022
Понеділок
28.03.2022 8-А; 8-Б
Тема
уроку «Головний мозок людини: стовбурова частина, мозочок».
1. Ознайомитися
зі змістом § 37, у робочий зошит виписати і вивчити нові
терміни і поняття та усно відповісти
на запитання в кінці параграфа.
2.
Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку
«Головний мозок людини» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=9Q2p_m51qds
3. Виконати в робочий
зошит лабораторне дослідження «Вивчення будови
спинного мозку людини» за
посиланням:
Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 30.03.2022
Четвер
24.03.2022 8-А
П'ятниця 25.03.2022 8-Б
Тема
уроку «Будова та функції спинного мозку людини».
Тема уроку «Будова та функції спинного мозку людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 36 та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=UFwkYZU4XdI
3. Виконати інтерактивну вправу
«Спинний мозок людини» за посиланням:
https://learningapps.org/3088013
Понеділок
21.03.2022 8-А та 8-Б
1. Ознайомитися зі змістом § 36 та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=UFwkYZU4XdI
3. Виконати інтерактивну вправу «Спинний мозок людини» за посиланням:
https://learningapps.org/3088013
Понеділок
21.03.2022 8-А та 8-Б
Тема
уроку «Будова нервової системи людини».
Тема уроку «Будова нервової системи людини».
1. Ознайомитися
зі змістом § 35 та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали «Будова
нервової системи людини» та «10 цікавих
фактів про людський мозок» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-dGwLb7HOt0
https://www.youtube.com/watch?v=MKYPEJ2DjEU
3. Виконати інтерактивну вправу
«Нервова система людини» за посиланням:
https://learningapps.org/9966448
Четвер 03.02.2022 8-А клас
П'ятниця 04.02.2022 8-Б клас
Тема уроку «Будова та функції кровоносних судин. Рух крові по
замкненій системі кровоносних судин. Артеріальний тиск».
1. Вивчити § 22, скласти опорний конспект та вивчити нові терміни
та поняття.
2. Переглянути
відеоматеріалами до уроку «Кровоносні судини» за посиланням:
3.
Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/15848493
4. Виконати тестові завдання до 15.00. Посилання на тести будуть надіслані у Viber-групи.
Тема уроку «Серцевий
цикл. Робота серця та її регуляція».
1. Онлайн-уроки за
основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи.
2. Опрацювати § 21, скласти опорний
конспект та вивчити нові поняття.
3. У робочий зошит виконати лабораторне дослідження на
ст. 103 та скрін дослідження надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням
прізвища та ім'я виконавця роботи до 02.02.2022.
4.Переглянути
навчальні відеоматеріали до уроку «Серцевий цикл» за посиланням:
Четвер 27.01.2022 8-А клас
П'ятниця 28.01.2022 8-Б клас
Тема уроку «Серце: його будова та функції».
1. Вивчити § 20, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект.
2. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/6405453
3. У робочий зошит виконати лабораторну роботу "Мікроскопічна будова клітин крові людини", яка розміщена за посиланням:
Скріни виконаної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання до 30.01.2022.
Тема
уроку «Процеси травлення у
ротовій порожнині».
1. Онлайн-уроки за
основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки
будуть надіслані у Viber-групи.
2. Опрацювати § 9
ст. 44-46, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.
3. У робочий зошит
замалювати будову зуба та підписати всі стуктурні компоненти.
4. Переглянути
навчальні відеоматеріали до уроку «Травлення у ротовій порожнині» за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=a78TqVfstg0&ab_channel=BioLogos
Четвер 18.11.2021 8-А
клас
П'ятниця 19.11.2021 8-Б
клас
Тема уроку «Будова
та функції травної системи».
1. Вивчити § 8, усно дати відповіді на запитання та
скласти опорний конспект.
2. Ознайомитися з відеоматеріалами до
уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=wfiU65cniLo
3.
Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/17275771
4. Виконати
тестові завдання до 15.00. Посилання
на тести будуть надіслані у Viber-групи.
Понеділок
15.11.2021
Тема уроку «Харчові
та енергетичні потреби людини. Значення збалансованого харчування для
збереження здоров'я».
1. Онлайн-уроки за основним розкладом
о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00
(8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи.
2. Опрацювати § 7, скласти опорний
конспект.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_u_dOiHSNj0
4. Підготувати мультимедійний міні-проєкт (до 7
слайдів) на тему «Збалансоване харчування».
Матеріали проєкту надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із
зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання до 19.11.2021.
5. Повторити §5-7, усно дати відповіді питання
самоконтролю знань з теми на ст. 38-39 та підготуватися до тестового контрою на
наступний урок.
Четвер
11.11.2021 8-А клас
П'ятниця
12.11.2021 8-Б клас
Тема уроку «Харчування
й обмін речовин. Їжа та її компоненти».
1. Вивчити § 6, усно дати відповіді на запитання та
скласти опорний конспект.
2. Ознайомитися з відеоматеріалами до
уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=0jk6xblCRso
3. Перейти за посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати міні-повідомлення про один з продуктів харчування:
https://padlet.com/klindushka/4hyfsyq6jr73dz8m
Понеділок
08.11.2021
Тема уроку «Обмін
речовин та перетворення енергії в організмі людини- основна властивість живого».
1. Онлайн-уроки за основним розкладом
о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00
(8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи.
2. Опрацювати § 5, скласти опорний конспект та усно дати відповіді на запитання.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=hEAL0sp5lPU
4. У робочий зошит виконати
дослідницький практикум на тему: «Самоспостереження за співвідношенням маси
тіла і зросту» на сторінці 30 підручника, скрін виконаної роботи надісланти на
електронну адресу klindushka@gmail.com
із зазначенням прізвища,
ім'я та класу виконавця домашнього завдання.
Четвер 04.11.2021 8-А
клас
П'ятниця 05.11.2021 8-Б
клас
Тема уроку «Розвиток опорно-рухової системи людини в процесі її
індивідуального розвитку».
1. Вивчити § 34, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект.
2. Ознайомитися з мультимедійною
презентацією до уроку за посиланням:
3. Виконати
тестові завдання з вивченої теми «Опора
та рух» до 17.00 (посилання будуть надіслані у Viber-групи).
Понеділок 01.11.2021
Тема уроку «Перша допомога при ушкодженнях опорно-рухової системи».
1. Онлайн-уроки за
основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи .
2. Опрацювати
§ 33, усно дати відповіді на запитання.
3. Виконати лабораторне дослідження «Розвиток утоми під
час статичного і динамічного навантаження» за посиланням, скрін виконаної роботи надісланти на
електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням
прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання:
4. Повторити вивчений матеріал «Опора
та рух» та підготуватися до тестового контролю на наступний урок.
Четвер
28.10.2021 8-А клас
П'ятниця 29.10.2021 8-Б клас
Тема уроку «Робота м'язів.
Втома м'язів»
1. Опрацювати §
32, усно дати
відповіді на запитання та скласти опорний конспект.
2. Ознайомитися з мультимедійною презентацією до уроку за
посиланням:
3. Переглянути навчальне відео до уроку за
посиланням:
Понеділок
25.10.2021
Тема уроку «Будова та функції скелетних м'язів»
1. Онлайн-уроки
за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас).
2. Опрацювати § 31, усно дати відповіді на запитання.
3. Заповнити
таблицю «Групи скелетних м'язів» в робочий зошит та скрін виконаної роботи надісланти на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання.
«Групи
скелетних м'язів»
Групи скелетних м'язів
Функції
П 'ятниця 15.10.2021 Тема уроку «Огляд
будови скелета людини. З'єднання кісток»
1.Опрацювати
параграф 30 підручника, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа, у
робочий зошит заповнити за зразком порівняльну таблицю «Скелет
людини», скрін виконаної роботи надісланти на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання. 2.
Ознайомитися
з мультимедійною презентацією до теми уроку за посиланням:3.
Переглянути
навчальне відео до теми уроку за посиланням:
"Скелет людини"
Відділи скелета(загальна кількість кісток та хребців)
Особливості будови
Функції
Череп
1.Мозковий відділ (8 кісток) 2.___________________________
·
захисна
·
жувальна
Хребет
1.
Шийні – 7 хребців
2.
____________________________
3.
____________________________
4.
____________________________
5.
Куприкові - 4-5 хребців
·
прямоходіння
·
___________
·
___________
Грудна клітка
1.
Грудина
2.
____________________________
·
___________
Пояс верхніх кінцівок
1. ____________________________
2. ____________________________
·
прикріплення верхніх
кінцівок
Верхня кінцівка
1. плече
2. передпліччя
(ліктьова і променева кістки)
3. _______________________
·
рухова
Пояс нижніх кінцівок (таз)
1. ____________________________
2. ____________________________
·
опорна
·
захисна
1. Ознайомитися
зі змістом § 35 та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали «Будова нервової системи людини» та «10 цікавих фактів про людський мозок» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-dGwLb7HOt0
https://www.youtube.com/watch?v=MKYPEJ2DjEU
3. Виконати інтерактивну вправу «Нервова система людини» за посиланням:
https://learningapps.org/9966448
Четвер 03.02.2022 8-А клас
П'ятниця 04.02.2022 8-Б клас
Тема уроку «Будова та функції кровоносних судин. Рух крові по
замкненій системі кровоносних судин. Артеріальний тиск».
1. Вивчити § 22, скласти опорний конспект та вивчити нові терміни
та поняття.
2. Переглянути
відеоматеріалами до уроку «Кровоносні судини» за посиланням:
3.
Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/15848493
4. Виконати тестові завдання до 15.00. Посилання на тести будуть надіслані у Viber-групи.
Тема уроку «Серцевий
цикл. Робота серця та її регуляція».
1. Онлайн-уроки за
основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи.
2. Опрацювати § 21, скласти опорний
конспект та вивчити нові поняття.
3. У робочий зошит виконати лабораторне дослідження на
ст. 103 та скрін дослідження надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням
прізвища та ім'я виконавця роботи до 02.02.2022.
4.Переглянути
навчальні відеоматеріали до уроку «Серцевий цикл» за посиланням:
Четвер 27.01.2022 8-А клас
П'ятниця 28.01.2022 8-Б клас
Тема уроку «Серце: його будова та функції».
1. Вивчити § 20, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект.
2. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/6405453
3. У робочий зошит виконати лабораторну роботу "Мікроскопічна будова клітин крові людини", яка розміщена за посиланням:
Скріни виконаної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання до 30.01.2022.
Тема
уроку «Процеси травлення у
ротовій порожнині».
1. Онлайн-уроки за
основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та
о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки
будуть надіслані у Viber-групи.
2. Опрацювати § 9
ст. 44-46, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.
3. У робочий зошит
замалювати будову зуба та підписати всі стуктурні компоненти.
4. Переглянути
навчальні відеоматеріали до уроку «Травлення у ротовій порожнині» за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=a78TqVfstg0&ab_channel=BioLogos
Четвер 18.11.2021 8-А клас
П'ятниця 19.11.2021 8-Б
клас
Тема уроку «Будова
та функції травної системи».
1. Вивчити § 8, усно дати відповіді на запитання та
скласти опорний конспект.
2. Ознайомитися з відеоматеріалами до
уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=wfiU65cniLo
3.
Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/17275771
4. Виконати
тестові завдання до 15.00. Посилання
на тести будуть надіслані у Viber-групи.
Понеділок 15.11.2021
Тема уроку «Харчові
та енергетичні потреби людини. Значення збалансованого харчування для
збереження здоров'я».
1. Онлайн-уроки за основним розкладом
о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00
(8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи.
2. Опрацювати § 7, скласти опорний
конспект.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_u_dOiHSNj0
4. Підготувати мультимедійний міні-проєкт (до 7 слайдів) на тему «Збалансоване харчування».
Матеріали проєкту надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із
зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання до 19.11.2021.
5. Повторити §5-7, усно дати відповіді питання
самоконтролю знань з теми на ст. 38-39 та підготуватися до тестового контрою на
наступний урок.
Четвер 11.11.2021 8-А клас
П'ятниця
12.11.2021 8-Б клас
Тема уроку «Харчування
й обмін речовин. Їжа та її компоненти».
1. Вивчити § 6, усно дати відповіді на запитання та
скласти опорний конспект.
2. Ознайомитися з відеоматеріалами до уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=0jk6xblCRso
3. Перейти за посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати міні-повідомлення про один з продуктів харчування:
https://padlet.com/klindushka/4hyfsyq6jr73dz8m
Понеділок 08.11.2021
Тема уроку «Обмін
речовин та перетворення енергії в організмі людини- основна властивість живого».
1. Онлайн-уроки за основним розкладом
о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00
(8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи.
2. Опрацювати § 5, скласти опорний конспект та усно дати відповіді на запитання.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=hEAL0sp5lPU
4. У робочий зошит виконати
дослідницький практикум на тему: «Самоспостереження за співвідношенням маси
тіла і зросту» на сторінці 30 підручника, скрін виконаної роботи надісланти на
електронну адресу klindushka@gmail.com
із зазначенням прізвища,
ім'я та класу виконавця домашнього завдання.
Четвер 04.11.2021 8-А клас
П'ятниця 05.11.2021 8-Б
клас
Тема уроку «Розвиток опорно-рухової системи людини в процесі її
індивідуального розвитку».
1. Вивчити § 34, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект.
2. Ознайомитися з мультимедійною
презентацією до уроку за посиланням:
3. Виконати
тестові завдання з вивченої теми «Опора
та рух» до 17.00 (посилання будуть надіслані у Viber-групи).
Понеділок 01.11.2021
Тема уроку «Перша допомога при ушкодженнях опорно-рухової системи».
1. Онлайн-уроки за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи .
2. Опрацювати
§ 33, усно дати відповіді на запитання.
3. Виконати лабораторне дослідження «Розвиток утоми під час статичного і динамічного навантаження» за посиланням, скрін виконаної роботи надісланти на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища, ім'я та класу виконавця домашнього завдання:
4. Повторити вивчений матеріал «Опора та рух» та підготуватися до тестового контролю на наступний урок.
Четвер
28.10.2021 8-А клас
П'ятниця 29.10.2021 8-Б клас
Тема уроку «Робота м'язів.
Втома м'язів»
1. Опрацювати §
32, усно дати
відповіді на запитання та скласти опорний конспект.
2. Ознайомитися з мультимедійною презентацією до уроку за
посиланням:
3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:
Понеділок
25.10.2021
Тема уроку «Будова та функції скелетних м'язів»
1. Онлайн-уроки
за основним розкладом о 12.00 (8-Б клас) та о 13.00 (8-А клас).
2. Опрацювати § 31, усно дати відповіді на запитання.
3. Заповнити
таблицю «Групи скелетних м'язів» в робочий зошит та
«Групи
скелетних м'язів»
Групи скелетних м'язів |
Функції |
|
|
|
|
Відділи скелета(загальна кількість кісток та хребців) |
Особливості будови |
Функції |
Череп
|
1.Мозковий відділ (8 кісток) 2.___________________________ |
·
захисна ·
жувальна |
Хребет
|
1.
Шийні – 7 хребців 2.
____________________________ 3.
____________________________ 4.
____________________________ 5.
Куприкові - 4-5 хребців |
·
прямоходіння ·
___________ ·
___________ |
Грудна клітка |
1.
Грудина 2.
____________________________ |
·
___________ |
Пояс верхніх кінцівок |
1. ____________________________ 2. ____________________________ |
·
прикріплення верхніх
кінцівок |
Верхня кінцівка |
1. плече 2. передпліччя
(ліктьова і променева кістки) 3. _______________________ |
·
рухова |
Пояс нижніх кінцівок (таз) |
1. ____________________________ 2. ____________________________ |
·
опорна ·
захисна |
Немає коментарів:
Дописати коментар