11 клас

 

                 Завдання з дистанційного навчання 

Вівторок 31.05.2022 

Тема уроку «Роль біології в розвитку людства».

1.  Ознайомитися зі змістом § 51 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2.Переглянути навчальні мульмедійні матеріали «Роль біології в розвитку людства» за посиланням:

3.   Повторити основні поняття і терміни з розділу «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології» та узагальнити вивчений матеріал з біології за навчальний рік.

Вівторок 24.05.2022

Тема уроку «Поняття про біологічну безпеку та основні напрямки її реалізації».

1.  Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2.   Ознайомитися зі змістом § 50 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3.  Переглянути навчальні відеоматеріали «Біологічна безпека» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=iZWnjXul2XA

4. Виконати семестрову контрольну роботу (посилання на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групу класу).

                                                    Вівторок 17.05.2022

Тема уроку «Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист».

1.  Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2.   Ознайомитися зі змістом § 49 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3.  Переглянути навчальні відеоматеріали «Біологічна небезпека, біологічний тероризм та біологічний захист» за посиланням:

https://vseosvita.ua/lesson/poniattia-pro-biolohichnu-nebezpeku-biolohichnyi-teroryzm-ta-biolohichnyi-zakhyst-biolohichna-bezpeka-ta-osnovni-napriamky-ii-realizatsii-208333.html

4. Повторити вивчений матеріал за другий семестр навчання та  підготуватися на наступний урок до семестрової контрольної роботи.

5.Повторити § 45-48 та виконати тестові завдання «Генна та клітинна інженерія» за посиланням до 18.00:

https://vseosvita.ua/test/start/xvj126

Вівторок 10.05.2022

Тема уроку «Генетична  інженерія людини та роль біологічних досліджень у розвитку медицини».

1.  Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2.  Ознайомитися зі змістом § 46-47 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Генна інженерія людини» за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=SD22NmwIbGY

https://www.youtube.com/watch?v=YFSJ5hjS8Zc

https://www.youtube.com/watch?v=e9mhnt-O6mo

4. Виконати інтерактивну вправу «Генна інженерія» за посиланням:

https://learningapps.org/14965949

Вівторок 03.05.2022

Тема уроку «Генна та клітинна інженрія».

1.  Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2.  Ознайомитися зі змістом § 45,48 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Застосування методів генної та клітинної інженерії» та  за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=mX5UWJdXrZo

https://www.youtube.com/watch?v=SD22NmwIbGY

4.Повторити § 42-43 та виконати тестові завдання за посиланням до 18.00:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2534275

Вівторок 26.04.2022

Тема уроку «Сучасна біотехнологія та її основні напрями».

1.  Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2Ознайомитися зі змістом § 44, скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Сучасна біотехнологія та її основні напрями» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KOOE5h6M6r0

4.Виконати інтерактивну вправу «Селекція» за посиланням:

https://learningapps.org/3723910

Вівторок 19.04.2022

Тема уроку «Методи сучасної селекції та значення праць М.І. Вавілова для селекції».

1.  Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2.  Ознайомитися зі змістом § 42-43, скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфів.

3.  Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Методи селекції тварин» та «Методи селекції рослин» за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=Ahj8duuOgZA

https://www.youtube.com/watch?v=kcvLbT5ErR0

4.Повторити § 40-41 та виконати тестові завдання до 18.00 за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/rtn802

Вівторок 12.04.2022

Тема уроку «Екологічна політика в Україні та стратегія сталого розвитку».

1.  Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2.  Ознайомитися зі змістом § 40-41, скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфів.

3.  Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку «Екологічне мислення. Екологічна політика в Україні» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=iCLnEK6qqP0

Вівторок 05.04.2022

Практична робота «Оцінка екологічного стану свого регіону та України».

1. Виконати практичну роботу «Оцінка екологічного стану свого регіону та України» за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1feYiGycvZURKpX5rXRIAlmmWs5QDWTPk/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

2. Скрін виконаної практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 08.04.2022.

Вівторок 29.03.2022

Тема уроку: «Антропічний вплив на ґрунти та біорізноманіття».

1.  Ознайомитися зі змістом § 38-39, скласти опорний конспект та усно відповісти  на запитання в кінці параграфів.

2.  Переглянути навчальні відеоматеріали до уроків «Антропічне забруднення ґрунтів» та «Антропічний вплив на біорізноманіття» за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=VUnu9NWCTw0 

 https://www.youtube.com/watch?v=xtf8icy6K2U

3. Повторити зміст § 35-37 та пройти до тестовий контроль за посиланням до 16.00:

https://vseosvita.ua/test/start/rsr425

Вівторок 22.03.2022

Тема уроку: «Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу. Охорона атмосферного повітря та водойм».

1.     Ознайомитися зі змістом § 36-37, скласти опорний конспект та усно відповісти  на запитання в кінці параграфів.

2.     Переглянути навчальні відеоматеріали до уроків «Антропічний вплив на атмосферу» та «Антропічний вплив на гідросферу» за посиланнями:

3.     Розгадайте екологічний кросворд «Охорона атмосферного повітря» за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1i0IB9cvyOBE0ZZ2e3JXnbbiAJBS4IpdC/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

Вівторок 01.02.2022

Тема уроку«Типи взаємозв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем».

1. Онлайн-урок за основним розкладом о 12.00, посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.

2. Опрацювати § 28-29, усно дати відповіді на запитання, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.

3.  Виконати у робочий зошит практичну роботу «Визначення взаємозв'язків у  штучних  екосистемах» перейшовши за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1swonaXGftf1b_Ir4XNCK1X8zYpFgB_x6/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

Скрін практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 03.02.2022.

4. Повторити §24-27 та виконати тестові завдання до 16.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.

Вівторок 16.11.2021 

Тема уроку«Біологічні основи здорового способу життя. Поняття про здоров'я та поняття про хвороби».

1. Онлайн-урок за основним розкладом о 12.00, посилання на урок буде надіслане у Viber-групу.

2. Опрацювати §16-17, усно дати відповіді на запитання, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=nczQG-TXd4Y

4. Виконати інтерактивну вправу «Складники здорового способу життя» за посиланням:

https://learningapps.org/14822208

5. Повторити §12-15 та виконати тестові завдання до 16.00. Посилання на тест буде надіслане у Viber-групу.

                                                       Вівторок 09.11.2021 

Тема уроку«Поширення паразитизму поміж різних груп організмів. Адаптативні біологічні ритми біологічних систем».

1. Онлайн-урок за основним розкладом о 12.00, посилання на урок буде надіслане у Viber-групу.

2. Опрацювати §14-15, усно дати відповіді на запитання, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.

3. Переглянути навчальні відеоматеріали до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=t2p51DKUU24

https://www.youtube.com/watch?v=nc51rJ6jj2A

4. У робочий зошит виконати практичну роботу «Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування» на сторінці 59 підручника та оформити висновок роботи. Скріни практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 11.11.2021.

Ознаки адаптованості різних організмів (які наведені у підручнику) до того чи іншого середовища існування занести до таблиці

Представник

Середовище існування

Ознаки адаптованості

 

 

 

Вівторок 02.11.2021 

Тема уроку: «Основні середовища існування та адаптації до них організмів. Організм як середовище існування. Взаємовигідне співіснування організмів».

1. Онлайн-урок за основним розкладом о 12.00, посилання на урок буде надіслане у Viber-групу.

2. Опрацювати §12-13, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект у робочий зошит.

3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=t1WnMNlI-BM&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0

4. Виконати тестові завдання з вивчених тем до 17.00 (посилання буде надіслано у Viber-групу).

5. Перейти за посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати міні-повідомлення про одне з середовищ існування з конкретними прикладами адаптацій до них живих організмів:

https://ru.padlet.com/klindushka/rd3a2yuu3wj1cz24

Вівторок 26.10.2021 

Тема уроку «Поняття спряжена еволюція та коадаптація. Способи терморегуляції організмів»

1.      Онлайн-урок за основним розкладом о 12.00.

2.     2. Опрацювати §10-11, усно дати відповіді на запитання та скласти опорний конспект у робочий зошит.

   3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:

         https://www.youtube.com/watch?v=ncS74H1Rplw

1.      4. Повторити §8-9 та підготуватися до тестового контролю на наступний урок.

 Вівторок 12.10.2021

Тема уроку "Екологічна ніша  як наслідок адаптації до існування в екосистемі. Симбіоз та його форми"

1. Ознайомитися з мультимедійними презентаціями "Екологічна ніша як наслідок адаптації до існування в екосистемі" та "Симбіоз та його форми" за посиланнями:

https://docs.google.com/presentation/d/13Jxu7kygtMe7sdAalhR_EjOyOlD6AISP/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true 

https://docs.google.com/presentation/d/1kzF-aU0cm7eapgC67MP4JXjxLBK_xwDF/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true
2. Опрацювати параграфи 8-9, заповнити таблицю з презентації в зошит.
3. Виконати практичну роботу "Визначення ознак адаптивності різних організмів до середовищ існування" за посиланням: 
4. Скріни практичної роботи надіслати 13.10. 2021 на електронну адресу klindushka@gmail.com
 із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  22 кв ітня – Всесвітній день Землі Щорічно, 22 квітня люди по всій планеті відзначають День Землі. Цей день став загальнолюдським символ...