Завдання з дистанційного навчання
Тема
уроку «Роль біології в розвитку людства».
1. Ознайомитися зі змістом § 51 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і поняття та усно відповісти на запитання в кінці параграфа.
2.Переглянути навчальні мульмедійні матеріали «Роль біології в розвитку людства» за посиланням:
3. Повторити основні поняття і терміни з розділу «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології» та узагальнити вивчений матеріал з біології за навчальний рік.
Вівторок 24.05.2022
Тема
уроку «Поняття про біологічну безпеку та основні напрямки її реалізації».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися
зі змістом § 50 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і
поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали «Біологічна
безпека» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=iZWnjXul2XA
4.
Виконати семестрову контрольну роботу (посилання на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групу класу).
Вівторок 17.05.2022
Тема
уроку «Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний
захист».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися
зі змістом § 49 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і
поняття та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути
навчальні відеоматеріали «Біологічна
небезпека, біологічний тероризм та біологічний захист» за посиланням:
4.
Повторити вивчений матеріал за другий семестр навчання та підготуватися на наступний урок до
семестрової контрольної роботи.
5.Повторити § 45-48
та виконати тестові завдання «Генна та клітинна інженерія» за посиланням до
18.00:
https://vseosvita.ua/test/start/xvj126
Тема
уроку «Генетична інженерія людини та
роль біологічних досліджень у розвитку медицини».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 46-47 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і
поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути
навчальні відеоматеріали «Генна інженерія людини» за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=SD22NmwIbGY
https://www.youtube.com/watch?v=YFSJ5hjS8Zc
https://www.youtube.com/watch?v=e9mhnt-O6mo
4. Виконати інтерактивну вправу «Генна інженерія»
за посиланням:
https://learningapps.org/14965949
Тема
уроку «Генна та клітинна інженрія».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 45,48 скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і
поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути
навчальні відеоматеріали до уроку «Застосування методів генної та клітинної інженерії» та за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=mX5UWJdXrZo
https://www.youtube.com/watch?v=SD22NmwIbGY
4.Повторити § 42-43 та виконати тестові завдання за посиланням до 18.00:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2534275
Вівторок 26.04.2022
Тема
уроку «Сучасна біотехнологія та її основні напрями».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 44, скласти опорний конспект, вивчити нові терміни і
поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути
навчальні відеоматеріали до уроку «Сучасна біотехнологія та її основні напрями» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KOOE5h6M6r0
4.Виконати інтерактивну вправу «Селекція» за
посиланням:
https://learningapps.org/3723910
Тема
уроку «Методи сучасної селекції та значення праць М.І. Вавілова для селекції».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 42-43, скласти опорний конспект, вивчити нові терміни
і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфів.
3. Переглянути
навчальні відеоматеріали до уроку «Методи селекції тварин» та «Методи селекції рослин» за
посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=Ahj8duuOgZA
https://www.youtube.com/watch?v=kcvLbT5ErR0
4.Повторити § 40-41 та виконати
тестові завдання до 18.00 за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rtn802
Вівторок 12.04.2022
Тема
уроку «Екологічна політика в Україні та стратегія сталого розвитку».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 12.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 40-41, скласти опорний конспект, вивчити нові терміни
і поняття та усно
відповісти на запитання в кінці
параграфів.
3. Переглянути
навчальні відеоматеріали до уроку «Екологічне мислення. Екологічна політика в Україні» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=iCLnEK6qqP0
Вівторок
05.04.2022
Практична робота «Оцінка
екологічного стану свого регіону та України».
1. Виконати
практичну роботу «Оцінка екологічного стану свого регіону та України» за
посиланням:
2. Скрін виконаної практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 08.04.2022.
Вівторок 29.03.2022
Тема
уроку: «Антропічний вплив на ґрунти та біорізноманіття».
1. Ознайомитися зі змістом § 38-39, скласти опорний конспект та усно відповісти на запитання в кінці параграфів.
2. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроків «Антропічне забруднення ґрунтів» та «Антропічний вплив на біорізноманіття» за
посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=VUnu9NWCTw0
https://www.youtube.com/watch?v=xtf8icy6K2U
3. Повторити зміст § 35-37 та пройти до тестовий контроль за посиланням
до 16.00:
https://vseosvita.ua/test/start/rsr425
Вівторок 22.03.2022
Тема
уроку: «Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу. Охорона атмосферного
повітря та водойм».
1. Ознайомитися
зі змістом § 36-37, скласти опорний конспект та усно відповісти на запитання в
кінці параграфів.
2.
Переглянути навчальні відеоматеріали до уроків «Антропічний
вплив на атмосферу» та «Антропічний вплив на гідросферу» за посиланнями:
3.
Розгадайте
екологічний кросворд «Охорона
атмосферного повітря» за посиланням:
Тема уроку: «Типи взаємозв'язків між популяціями різних видів в
екосистемах. Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем».
1. Онлайн-урок за основним розкладом о 12.00, посилання на урок
буде надіслано у Viber-групу.
2. Опрацювати
§ 28-29, усно дати відповіді на запитання, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.
3. Виконати у
робочий зошит практичну роботу «Визначення взаємозв'язків
у штучних екосистемах» перейшовши за посиланням:
Скрін
практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із
зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 03.02.2022.
4. Повторити §24-27 та виконати тестові завдання до
16.00. Посилання на тест
буде надіслано у Viber-групу.
Вівторок 16.11.2021
Тема уроку: «Біологічні
основи здорового способу життя. Поняття про здоров'я та поняття про хвороби».
1. Онлайн-урок за основним розкладом о 12.00, посилання на урок
буде надіслане у Viber-групу.
2. Опрацювати §16-17, усно дати відповіді на
запитання, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.
3. Переглянути навчальні
відеоматеріали до уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=nczQG-TXd4Y
4. Виконати інтерактивну вправу «Складники здорового способу життя» за
посиланням:
https://learningapps.org/14822208
5. Повторити §12-15
та виконати тестові завдання до 16.00. Посилання на тест буде надіслане у Viber-групу.
Вівторок 09.11.2021
Тема уроку: «Поширення
паразитизму поміж різних груп організмів. Адаптативні біологічні ритми
біологічних систем».
1. Онлайн-урок за основним розкладом о
12.00, посилання
на урок буде надіслане у Viber-групу.
2. Опрацювати §14-15, усно дати відповіді на
запитання, скласти опорний конспект та вивчити нові поняття.
3. Переглянути навчальні відеоматеріали
до уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=t2p51DKUU24
https://www.youtube.com/watch?v=nc51rJ6jj2A
4. У робочий зошит виконати практичну роботу «Визначення ознак
адаптованості різних організмів до середовища існування» на сторінці 59
підручника та оформити висновок роботи. Скріни
практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 11.11.2021.
Ознаки
адаптованості різних організмів (які наведені у підручнику) до того чи іншого середовища існування занести
до таблиці
Представник |
Середовище існування |
Ознаки адаптованості |
|
|
|
Вівторок 02.11.2021
Тема уроку: «Основні середовища існування та адаптації до них
організмів. Організм як середовище існування. Взаємовигідне співіснування
організмів».
1. Онлайн-урок за основним розкладом о 12.00, посилання на урок буде надіслане у Viber-групу.
2. Опрацювати §12-13, усно дати відповіді на
запитання та скласти опорний конспект у робочий зошит.
3.
Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:
4. Виконати тестові
завдання з вивчених тем до 17.00 (посилання
буде надіслано у Viber-групу).
5. Перейти за
посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати
міні-повідомлення про одне з середовищ існування з конкретними прикладами адаптацій
до них живих організмів:
https://ru.padlet.com/klindushka/rd3a2yuu3wj1cz24
Вівторок 26.10.2021
Тема уроку «Поняття
спряжена еволюція та коадаптація. Способи терморегуляції організмів»
1.
Онлайн-урок
за основним розкладом о 12.00.
2. 2. Опрацювати §10-11, усно дати відповіді на запитання та
скласти опорний конспект у робочий зошит.
3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ncS74H1Rplw
1. 4. Повторити §8-9 та
підготуватися до тестового контролю на наступний урок.
Вівторок 12.10.2021
Тема уроку "Екологічна ніша як наслідок адаптації до існування в екосистемі. Симбіоз та його форми"
Немає коментарів:
Дописати коментар