Завдання з дистанційного навчання
Тема
уроку «Значення грибів у природі та житті людини».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 57,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно дати відповіді
на запитання в кінці параграфа.
3.Переглянути навчальний відеоматеріал «Значення грибів» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Ilput5RLKLs
Понеділок
30.05.2022
Тема
уроку «Гриби паразити».
1. Ознайомитися зі змістом § 56,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальний
відеоматеріал до уроку «Паразитичні гриби» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=SUQoJTxg_tk
3. Виконати інтерактивну
вправу на співставлення «Паразитичні гриби» за посиланням:
https://learningapps.org/13088781
Четвер 26.05.2022
Тема
уроку «Істівні та отруйні шапинкові гриби».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 55,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно дати відповіді
на запитання в кінці параграфа.
3.Переглянути навчальний відеоматеріал «Істівні та отруйні шапинкові гриби» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=aFYzTcM0bLQ
4. Виконати інтерактивну вправу «Їстівні та отруйні
гриби» за посиланням:
https://learningapps.org/11567225
Понеділок
23.05.2022
Тема
уроку «Шапинкові гриби».
1. Ознайомитися зі змістом § 54,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальний
відеоматеріал до уроку «Шапинкові гриби» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MXV2iWrWB_k
3. Виконати інтерактивну
вправу «Будова шапинкових грибів» за посиланням:
https://learningapps.org/24984181
4. Написати у робочий зошит повідомлення «Шапинкові гриби моєї місцевості» (1 або 2 представники), скрін повідомлення надіслати на електронну пошту klindushka@gmail.com до 26.05.2022.
Тема
уроку «Лишайники - симбіотичні організми».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 52,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно дати відповіді
на запитання в кінці параграфа.
3.Переглянути навчальний відеоматеріал «Загальна характеристика лишайників» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=S6WcwQ0jGXo
4. Виконати інтерактивну вправу «Групи лишайників» за
посиланням:
https://learningapps.org/17708463
5.
Виконати семестрову контрольну роботу (посилання
на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групу
класу).
Понеділок
16.05.2022
Тема
уроку «Екологічні групи грибів».
1. Ознайомитися зі змістом § 52,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальний
відеоматеріал до уроку «Екологічні групи грибів» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rrLEWuR3ta8
3. Виконати інтерактивну
вправу «Схема будови клітини грибів» за посиланням:
https://learningapps.org/3533741
4. Повторити вивчений
матеріал за другий семестр навчання та підготуватися
на наступний урок до семестрової контрольної роботи.
Четвер 12.05.2022
Тема
уроку «Загальна характеристика грибів».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 51,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно дати відповіді
на запитання в кінці параграфа.
3. Переглянути навчальний відеоматеріал «Загальна характеристика грибів» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=bL0YsMpDoIw
4. Виконати інтерактивну вправу «Загальна характеристика
царства Грибів» за посиланням:
https://learningapps.org/10584044
Понеділок
09.05.2022
Тема
уроку «Значення рослин для життя на планеті та людини».
1. Ознайомитися зі змістом § 50,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальний
відеоматеріал до уроку «Значення рослин у природі» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=e5sTwhQXyX4
3. Написати
у робочий зошит повідомлення «Моя улюблена кімнатна рослина» (на вибір про одну
рослину), скрін повідомлення надіслати на електронну пошту klindushka@gmail.com до
11.05.2022
4. Повторити § 48-49
та виконати тестові завдання «Типи рослинних угруповань» за посиланням до
18.00.
Посилання на тест - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1741836
Четвер 05.05.2022
Тема
уроку «Типи рослинних угруповань».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 49,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно дати відповіді
на запитання в кінці параграфа.
3. Переглянути навчальний відеоматеріал «Типи рослинних угруповань» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=qfgGA5vzCtg
4. Виконати інтерактивну гру-пазл «Екологічні групи рослин» за посиланням:
https://learningapps.org/10794231
Понеділок
02.05.2022
Тема
уроку «Життєві форми рослин».
1. Ознайомитися зі змістом § 48,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальний
відеоматеріал до уроку «Життєві форми рослин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=O3jKysjdA7Q
3. Виконати
інтерактивну гру-пазл «Життєві форми
рослин» за посиланням:
https://learningapps.org/10739514
4. Повторити § 47 та
виконати тестові завдання «Екологічні групи рослин» за посиланням до 18.00.
Посилання на тест - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2131763
Четвер 28.04.2022
Тема
уроку «Екологічні групи рослин».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 47,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно дати відповіді
на запитання в кінці параграфа.
3. Переглянути навчальний відеоматеріал «Екологічні групи рослин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=O3jKysjdA7Q
4. Виконати інтерактивну гру-пазл «Екологічні групи рослин» за посиланням:
https://learningapps.org/10794231
Понеділок
25.04.2022
Тема
уроку «Сільськогосподарські рослини».
1. Ознайомитися зі змістом § 46,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальний
відеоматеріал до уроку «Сільськогосподарські рослини» за посиланням:
3. Написати у робочий
зошит повідомлення на тему: «Сільськогосподарські рослини нашого краю». Скрін повідомлення по можливості надіслати на електронну
адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до
28.04.2022
Четвер 21.04.2022
Тема
уроку «Покритонасінні, або квіткові».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 45,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно дати відповіді
на запитання в кінці параграфа.
3. Переглянути навчальний відеоматеріал «Покритонасінні» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_NelEPqW4V4
4. Виконати інтерактивну вправу «Покритонасінні» за посиланням:
https://learningapps.org/6698105
Понеділок
18.04.2022
Тема
уроку «Голонасінні».
1. Ознайомитися зі змістом § 44,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальний
відеоматеріал до уроку «Голонасінні» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_R54BToG6zw
3. Повторити
§ 42-43 та виконати
тестові завдання до 18.00 за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/tqq861
Четвер 14.04.2022
Тема
уроку «Плауни. Хвощі. Папороті».
1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання
на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.
2. Ознайомитися зі змістом § 43, у
робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно дати відповіді
на запитання в кінці параграфа.
3. Переглянути навчальний відеоматеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA
4. Виконати інтерактивну вправу «Плауни. Хвощі. Папороті» за посиланням:
https://learningapps.org/24589229
Понеділок
11.04.2022
Тема
уроку «Мохи».
1. Ознайомитися зі змістом § 42,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальний
відеоматеріал до уроку «Мохи» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=H5nW4Ci5sf0
3. Виконати інтерактивну
вправу «Мохи. Зозулин льон» за посиланням:
https://learningapps.org/17517164
Четвер 07.04.2022
Тема
уроку «Водорості».
1. Ознайомитися зі
змістом § 41, у робочий зошит виписати і вивчити нові
терміни і поняття та усно дати відповіді на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальне відео «Водорості» та «Цікаві факти про водорості» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6MpfkeXV1Zg
https://www.youtube.com/watch?v=fZ26q0Zz7iU
3. Виконати
інтерактивну вправу за посиланням «Знайди
пару»:
https://learningapps.org/9602749
Понеділок
04.04.2022
Тема
уроку «Поняття про класифікацію рослин».
1. Ознайомитися зі змістом § 40,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
2. Опрацювати мультимедійні
матеріали до уроку «Поняття про класифікацію рослин» за посиланням та на
останньому слайді виконати завдання в робочий зошит:
3. Переглянути навчальне
відео до уроку «Класифікація рослин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=EOopHnWZfX4
4. Повторити §
38-39 та виконати тестові завдання до
07.04.2022 за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mnv141
Четвер 31.03.2022
Тема
уроку «Ріст і розвиток рослин».
1. Ознайомитися зі змістом § 39, у
робочий зошит виписати і вивчити нові терміни і поняття та усно дати відповіді на запитання в
кінці параграфа.
2. Познайомитися з мультимедійними матеріалами до
уроку «Ріст і розвиток рослин» за посиланням:
3. Переглянути навчальне відео «Ріст
рослин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_3xvDCItzCg
Понеділок 28.03.2022
Лабораторне
дослідження «Будова та різноманітність плодів».
1. Повторити
§ 38.
2. Виконати
в робочий зошит лабораторне дослідження за посиланням:
3. Творче завдання (за
бажанням) – у робочий зошит написати міні-повідомлення «Цікаві факти про плоди».
Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 30.03.2022.
Четвер 24.03.2022
Тема
уроку «Різноманітність плодів».
1.Ознайомитися зі змістом § 38 та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальне відео «Різноманітність плодів» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=62nFSWivorY
3. Виконати інтерактивну вправу «Різноманітність плодів» за посиланням:
https://learningapps.org/3164028
Понеділок 21.03.2022
Тема
уроку «Проростання насіння».
1. Ознайомитися
зі змістом § 37 та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути презентаційні
матеріали «Проростання насіння» за посиланням:
Четвер 03.02.2022
Тема уроку «Рухи рослин».
1. Онлайн-урок за основним розкладом о 9.00, посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.
2. Вивчити § 31, усно дати відповіді на запитання.
3. Повторити § 25-29 та виконати тестові завдання до 15.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.
Понеділок 31.01.2022
Тема уроку «Транспорт речовин. Взаємозв'язки між різними частинами рослин».
1. Опрацювати § 30, усно дати відповіді на запитання.
2. Переглянути навчальне відео «Транспорт речовин. Взаємозв'язки між різними частинами рослин» за посиланням:
3. Виконати у робочий зошит практичну роботу «Будова та різноманітність листків рослин» перейшовши за посиланням:
Скрін практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 02.02.2022.
Четвер 27.01. 2022
Тема уроку «Тривалість життя листків. Видозміни листка».
1. Онлайн-урок за основним розкладом о 9.00, посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.
2. Вивчити § 29, усно дати відповіді на запитання.
3. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/4410758
Понеділок 20.12.2021
1. Повторити § 23-24, усно дати відповіді на запитання.
2. Виконати підсумкову контрольну тестову роботу за І семестр до 13.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.
Понеділок 13.12.2021
Тема
уроку «Корінь. Будова та функції».
1. Опрацювати § 23, усно дати відповіді на
запитання.
2. У робочий зошит замалювати будову кореня рослини та
підписати структурні компоненти.
3. Повторити §
22 та виконати тестові завдання до 16.00. Посилання
на тест буде надіслано у Viber-групу.
4. Переглянути навчальне
відео «Корінь рослини» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=gsgXrjZgYY0
Понеділок 22.11.2021
Тема уроку «Бактерії:
роль у природі та житті людини».
1. Опрацювати
§ 18, усно дати відповіді на запитання.
2. У робочий зошит написати повідомлення на тему: «Хвороби
рослин, тварин та людини (на вибір), які спричиняють бактерії».
3. Переглянути навчальне
відео «Корисні та шкідливі бактерії» за посиланням:
Четвер 18.11. 2021
Тема
уроку «Бактерії найменші одноклітинні організми. Будова та процеси
життєдіяльності бактерій».
1. Онлайн-урок
за основним розкладом о 9.00, посилання
на урок буде надіслано у Viber-групу.
2. Вивчити § 17, усно дати відповіді на
запитання.
3.У робочий зошит замалювати
будову клітини бактерії та підписати всі структурні компоненти
клітини.
4. Переглянути навчальне
відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=XLgGKR2hPR8
5. Виконати інтерактивну вправу
за посиланням:
https://learningapps.org/2036398
Понеділок 15.11.2021
Тема уроку «Одноклітинні
гриби дріжджі».
1. Опрацювати § 16, у
робочий зошит виписати нові терміни та поняття та усно дати відповіді на
запитання.
2. У робочий зошит замалювати будову клітини дріжджів та підписати всі структурні компоненти
клітини.
3. Переглянути навчальне
відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=A_E_3422bmQ
4. Повторити § 13-15 та виконати
тестові завдання до
15.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.
5. Виконати інтерактивну вправу
за посиланням:
https://learningapps.org/17234329
Четвер 11.11. 2021
Тема уроку «Одноклітинні
організми, здатні до фотосинтезу: евглена зелена, хламідомонада та хлорела».
1. Онлайн-урок за основним розкладом
о 9.00, посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.
2. Опрацювати параграф 15, усно дати відповіді на запитання.
3.У робочий
зошит замалювати будову евглени зеленої або хламідомонади та
підписати всі структурні компоненти одноклітинного фотосинтезуючого організму.
4. Переглянути навчальне відео за посиланням:
5. Виконати
інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/2758208
Понеділок 08.11.2021
Тема уроку «Одноклітинні твариноподібні організми - збудники
хвороб людини».
1.
Вивчити параграф 14, усно дати відповіді на запитання.
2. У робочий
зошит замалювати будову дизентерійної амеби та підписати всі
структурні компоненти одноклітинного організму.
3. Переглянути навчальне відео за посиланням:
4.У робочий зошит накреслити та
розгадати кросворд.
Четвер 04.11. 2021
Урок-лабораторне
дослідження «Спостереження інфузорій».
Мета: вивчити будову інфузорії-туфельки,
визначити її форму і розміри, риси ускладнення її
будови в порівнянні з амебою звичайною.
Обладнання: ілюстрації
в підручнику на сторінці 50-51 та навчальні відеоматеріали за посиланням :
Хід роботи
1. Розгляньте
готовий мікропрепарат інфузорії-туфельки за допомогою навчального відео. Визначте форму одноклітинного організма,
зверніть увагу на наявність
війок та
клітинного рота.
2.
За допомогою малюнка порівняйте будову інфузорії-туфельки
з будовою амеби протея та дайте письмову відповідь у чому полягає різниця між
цими одноклітинними організмами. |
|
3.
У робочий зошит замалювати будову інфузорії-туфельки та підписати всі структурні компоненти одноклітинного організму. |
4. 4. Продовжіть речення:
1. У прісноводних найпростіших продукти обміну та надлишки води виводяться
через ...
2. Інфузорія-туфелька рухається за допомогою ...
3. Кисень у цитоплазму надходить через ...
4. В інфузорії неперетравлені рештки їжі виводяться через ...
5. Розмножується інфузорія-туфелька двома способами …
5. Оформіть висновок лабораторного дослідження.
Понеділок 01.11.2021
Тема уроку «Одноклітинні твариноподібні організми-мешканці водойм».
1. Онлайн-урок за основним розкладом о 8.00, посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.
2. Опрацювати параграф 13, усно дати відповіді на запитання.
3. Переглянути навчальне відео за посиланням:
4. У робочий зошит замалювати будову амеби протея та підписати всі структурні компоненти одноклітинного організму.
Четвер 28.10.2021
Тема уроку «Ріст та розмноження клітин»
1. Ознайомитися з мультимедійною презентацією «Ріст та поділ клітини» запосиланням:
2 . Вивчити параграф 12, в робочий зошит замалювати схему поділу клітини.
3. Виконати тестові завдання до 15.00 за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2332853
Понеділок 25.10.2021
Тема уроку «Основні органели рослинної клітини. Ядро клітини»
1. Онлайн-урок
за основним розкладом о 8.00.
2. Ознайомитися з мультимедійною презентацією «Ядро клітини- будова та функції» за посиланням:
3. Опрацювати параграф 11, усно дати відповіді на запитання.
4. Повторити параграфи 8-10 та підготуватися до тестового контролю на наступний урок.
Понеділок 11.10.2021
1. Ознайомитися з мультимедійною презентацією "Основні органели рослинної клітини" за посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар