6-Б клас

 Завдання з дистанційного навчання  

Четвер 02.06.2022

Тема уроку «Значення грибів у природі та житті людини».

1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2. Ознайомитися зі змістом § 57, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

3.Переглянути навчальний відеоматеріал «Значення грибів» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Ilput5RLKLs

Понеділок 30.05.2022

Тема уроку «Гриби паразити».

1. Ознайомитися зі змістом § 56, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Паразитичні гриби» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=SUQoJTxg_tk

3. Виконати інтерактивну вправу на співставлення «Паразитичні гриби» за посиланням:

https://learningapps.org/13088781

Четвер 26.05.2022

Тема уроку «Істівні та отруйні шапинкові гриби».

1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2. Ознайомитися зі змістом § 55, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

3.Переглянути навчальний відеоматеріал «Істівні та отруйні шапинкові гриби» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=aFYzTcM0bLQ

4. Виконати інтерактивну вправу «Їстівні та отруйні гриби» за посиланням:

https://learningapps.org/11567225

Понеділок 23.05.2022

Тема уроку «Шапинкові гриби».

1. Ознайомитися зі змістом § 54, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Шапинкові гриби» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=MXV2iWrWB_k

3. Виконати інтерактивну вправу «Будова шапинкових грибів» за посиланням:

https://learningapps.org/24984181

4. Написати у робочий зошит повідомлення «Шапинкові гриби моєї місцевості» (1 або 2 представники), скрін повідомлення надіслати на електронну пошту klindushka@gmail.com до 26.05.2022.

Четвер 19.05.2022

Тема уроку «Лишайники - симбіотичні організми».

1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2. Ознайомитися зі змістом § 52, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

3.Переглянути навчальний відеоматеріал «Загальна характеристика лишайників» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=S6WcwQ0jGXo

4. Виконати інтерактивну вправу «Групи лишайників» за посиланням:

https://learningapps.org/17708463

5. Виконати семестрову контрольну роботу (посилання на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групу класу).

Понеділок 16.05.2022

Тема уроку «Екологічні групи грибів».

1. Ознайомитися зі змістом § 52, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Екологічні групи грибів» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=rrLEWuR3ta8

3. Виконати інтерактивну вправу «Схема будови клітини грибів» за посиланням:

https://learningapps.org/3533741

4. Повторити вивчений матеріал за другий семестр навчання та  підготуватися на наступний урок до семестрової контрольної роботи.

Четвер 12.05.2022

Тема уроку «Загальна характеристика грибів».

1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2. Ознайомитися зі змістом § 51, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальний відеоматеріал «Загальна характеристика грибів» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=bL0YsMpDoIw

4. Виконати інтерактивну вправу «Загальна характеристика царства Грибів» за посиланням:

https://learningapps.org/10584044

Понеділок 09.05.2022

Тема уроку «Значення рослин для життя на планеті та людини».

1. Ознайомитися зі змістом § 50, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Значення рослин у природі» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=e5sTwhQXyX4

3. Написати у робочий зошит повідомлення «Моя улюблена кімнатна рослина» (на вибір про одну рослину), скрін повідомлення надіслати на електронну пошту klindushka@gmail.com до 11.05.2022

4. Повторити § 48-49 та виконати тестові завдання «Типи рослинних угруповань» за посиланням до 18.00.

Посилання на тест - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1741836

                                  Четвер 05.05.2022

Тема уроку «Типи рослинних угруповань».

1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2. Ознайомитися зі змістом § 49, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальний відеоматеріал «Типи рослинних угруповань» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=qfgGA5vzCtg

4. Виконати інтерактивну гру-пазл «Екологічні групи рослин» за посиланням:

https://learningapps.org/10794231

Понеділок 02.05.2022

Тема уроку «Життєві форми рослин».

1. Ознайомитися зі змістом § 48, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Життєві форми рослин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=O3jKysjdA7Q

3. Виконати інтерактивну гру-пазл «Життєві форми рослин» за посиланням:

https://learningapps.org/10739514

4. Повторити § 47 та виконати тестові завдання «Екологічні групи рослин» за посиланням до 18.00.

Посилання на тест - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2131763 

                                Четвер 28.04.2022

Тема уроку «Екологічні групи рослин».

1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2. Ознайомитися зі змістом § 47, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальний відеоматеріал «Екологічні групи рослин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=O3jKysjdA7Q

4. Виконати інтерактивну гру-пазл «Екологічні групи рослин» за посиланням:

https://learningapps.org/10794231

Понеділок 25.04.2022

Тема уроку «Сільськогосподарські рослини».

1. Ознайомитися зі змістом § 46, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Сільськогосподарські рослини» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=vHwpxEs199I&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE

3. Написати у робочий зошит повідомлення на тему: «Сільськогосподарські рослини нашого краю». Скрін повідомлення по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 

28.04.2022

                                   Четвер 21.04.2022

Тема уроку «Покритонасінні, або квіткові».

1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2. Ознайомитися зі змістом § 45, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальний відеоматеріал «Покритонасінні» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_NelEPqW4V4

4. Виконати інтерактивну вправу «Покритонасінні» за посиланням:

https://learningapps.org/6698105

Понеділок 18.04.2022

Тема уроку «Голонасінні».

1. Ознайомитися зі змістом § 44, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Голонасінні» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_R54BToG6zw

3. Повторити § 42-43 та виконати тестові завдання  до 18.00 за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/tqq861

 

                                 Четвер 14.04.2022

Тема уроку «Плауни. Хвощі. Папороті».

1. Онлайн-консультація за основним розкладом о 9.00, посилання на консультацію буде надіслано у Viber-групу класу.

2. Ознайомитися зі змістом § 43, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальний відеоматеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA

4. Виконати інтерактивну вправу «Плауни. Хвощі. Папороті» за посиланням:

https://learningapps.org/24589229

                                            Понеділок 11.04.2022

Тема уроку «Мохи».

1. Ознайомитися зі змістом § 42, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Мохи» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=H5nW4Ci5sf0

3. Виконати інтерактивну вправу «Мохи. Зозулин льон» за посиланням:

https://learningapps.org/17517164

                                      Четвер 07.04.2022

Тема уроку «Водорості».

1. Ознайомитися зі змістом § 41, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальне відео «Водорості» та «Цікаві факти про водорості» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=6MpfkeXV1Zg 

 https://www.youtube.com/watch?v=fZ26q0Zz7iU

3. Виконати інтерактивну вправу за посиланням  «Знайди пару»:

https://learningapps.org/9602749

                                   Понеділок 04.04.2022

Тема уроку «Поняття про класифікацію рослин».

1. Ознайомитися зі змістом § 40, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Опрацювати мультимедійні матеріали до уроку «Поняття про класифікацію рослин» за посиланням та на останньому слайді виконати завдання в  робочий зошит:

https://docs.google.com/presentation/d/1I7l5REHsE-xz_QtQz7dwlEgM91YQ6ixQ/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

3. Переглянути навчальне відео до уроку «Класифікація рослин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=EOopHnWZfX4

4. Повторити § 38-39 та виконати тестові завдання до 07.04.2022 за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/mnv141

                                    Четвер 31.03.2022

Тема уроку «Ріст і розвиток рослин».

1. Ознайомитися зі змістом § 39, у робочий зошит виписати і вивчити  нові терміни і поняття та усно дати відповіді  на запитання в кінці параграфа.

2. Познайомитися з мультимедійними матеріалами до уроку «Ріст і розвиток рослин» за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1z7_Fx3htFwweGEJ78Qoz7a29RResBvgc/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

3. Переглянути навчальне відео «Ріст рослин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_3xvDCItzCg

                                   Понеділок 28.03.2022

Лабораторне дослідження «Будова та різноманітність плодів».

1.     Повторити  § 38.

2.     Виконати в робочий зошит лабораторне дослідження за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1aF2wnHbcmXBmTDS60k7LuRehAlECghra/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

3.   Творче завдання (за бажанням)  – у робочий зошит написати міні-повідомлення «Цікаві факти про плоди».

Скрін лабораторного дослідження по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com  із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 30.03.2022.

                                        Четвер 24.03.2022

Тема уроку «Різноманітність плодів».

1.Ознайомитися зі змістом § 38 та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальне відео «Різноманітність плодів» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=62nFSWivorY

3. Виконати інтерактивну вправу «Різноманітність плодів» за посиланням:

https://learningapps.org/3164028

Понеділок 21.03.2022

Тема уроку «Проростання насіння».

1.    Ознайомитися зі змістом § 37 та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути презентаційні матеріали «Проростання насіння» за посиланням:

3. Переглянути навчальне відео «Проростання насіння квасолі» за посиланням:

                                       Четвер 03.02.2022

Тема уроку «Рухи рослин».

1. Онлайн-урок за основним розкладом о 9.00, посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.

2. Вивчити § 31усно дати відповіді на запитання.

3. Повторити § 25-29 та виконати тестові завдання до 15.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.

 Понеділок 31.01.2022

Тема уроку «Транспорт речовин. Взаємозв'язки між різними частинами рослин».

1. Опрацювати § 30, усно дати відповіді на запитання.

2. Переглянути навчальне відео «Транспорт речовин. Взаємозв'язки між різними частинами рослин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KwcoIlug0io&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE

3. Виконати  у робочий зошит практичну роботу «Будова та різноманітність листків рослин» перейшовши за посиланням: 

https://docs.google.com/document/d/1Fb8SlxzxcJugg-4gVW4fy8GIzO3uSkTr/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

Скрін практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 02.02.2022.

                                  Четвер 27.01. 2022

Тема уроку «Тривалість життя листків. Видозміни листка».

1. Онлайн-урок за основним розкладом о 9.00, посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.

2. Вивчити § 29усно дати відповіді на запитання.

3. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/4410758

                                                      Понеділок 20.12.2021

1. Повторити § 23-24, усно дати відповіді на запитання.

2. Виконати підсумкову контрольну тестову роботу за І семестр до 13.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.

  Понеділок 13.12.2021

Тема уроку «Корінь. Будова та функції».

1. Опрацювати § 23, усно дати відповіді на запитання.

2. У робочий зошит замалювати будову кореня рослини та підписати структурні компоненти.

3. Повторити § 22 та виконати тестові завдання до 16.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.

4. Переглянути навчальне відео «Корінь рослини» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=gsgXrjZgYY0

                                       Понеділок 22.11.2021

Тема уроку «Бактерії: роль у природі та житті людини».

1. Опрацювати § 18, усно дати відповіді на запитання.

2. У робочий зошит написати повідомлення на тему: «Хвороби рослин, тварин та людини (на вибір), які спричиняють бактерії».

3. Переглянути навчальне відео «Корисні та шкідливі бактерії» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=r-4D67uIPlk&ab_channel=%D0%91%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%91%D0%BE%D0%B4%D1%8E%D0%BB

                                Четвер 18.11. 2021

Тема уроку «Бактерії найменші одноклітинні організми. Будова та процеси життєдіяльності бактерій».

1. Онлайн-урок за основним розкладом о 9.00, посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.

2. Вивчити § 17усно дати відповіді на запитання.

3.У робочий зошит замалювати будову клітини бактерії та підписати всі структурні компоненти клітини.

4. Переглянути навчальне відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=XLgGKR2hPR8

5. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:

https://learningapps.org/2036398

Понеділок 15.11.2021

Тема уроку «Одноклітинні гриби дріжджі».

1. Опрацювати § 16, у робочий зошит виписати нові терміни та поняття та усно дати відповіді на запитання.

2. У робочий зошит замалювати будову клітини дріжджів та підписати всі структурні компоненти клітини.

3. Переглянути навчальне відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=A_E_3422bmQ

4. Повторити § 13-15 та виконати тестові завдання до 15.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.

5. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:

https://learningapps.org/17234329

                                                  Четвер 11.11. 2021

Тема уроку «Одноклітинні організми, здатні до фотосинтезу: евглена зелена, хламідомонада та хлорела».

1. Онлайн-урок за основним розкладом о 9.00, посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.

2. Опрацювати параграф 15усно дати відповіді на запитання.

3.У робочий зошит замалювати будову евглени зеленої або хламідомонади та підписати всі структурні компоненти одноклітинного фотосинтезуючого організму.

4. Переглянути навчальне відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=TcUgDhqPxoE&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0

5. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:

https://learningapps.org/2758208

Понеділок 08.11.2021

Тема уроку «Одноклітинні твариноподібні організми - збудники хвороб людини».

1.   Вивчити параграф 14усно дати відповіді на запитання.

2. У робочий зошит замалювати будову дизентерійної амеби  та підписати всі структурні компоненти одноклітинного організму.

3. Переглянути навчальне відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=JxILvGHEHSA&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0

4.У робочий зошит накреслити та розгадати кросворд.



                                Четвер 04.11. 2021

Урок-лабораторне дослідження «Спостереження інфузорій».

Мета: вивчити будову інфузорії-туфельки, визначити її форму і розміри, риси ускладнення її будови в порівнянні з амебою звичайною.

Обладнання: ілюстрації в підручнику на сторінці 50-51 та навчальні відеоматеріали  за посиланням :

https://www.youtube.com/watch?v=HR9SyGbJM_c&ab_channel=%D0%93%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%94%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.

Хід роботи

1.  Розгляньте готовий мікропрепарат інфузорії-туфельки за допомогою навчального відео. Визначте форму одноклітинного організма, зверніть увагу на наявність війок та клітинного рота.

2.       

За допомогою малюнка порівняйте будову інфузорії-туфельки з будовою амеби протея та дайте письмову відповідь у чому полягає різниця між цими одноклітинними організмами.

 


 

3.

У робочий зошит замалювати будову інфузорії-туфельки та підписати всі структурні компоненти одноклітинного організму.

 

4.    4. Продовжіть речення:

1.  У прісноводних найпростіших продукти обміну та надлишки води виводяться через ...

2.    Інфузорія-туфелька рухається за допомогою ...

3.    Кисень у цитоплазму надходить через ...

4.    В інфузорії неперетравлені рештки їжі виводяться через ...

5.    Розмножується інфузорія-туфелька двома способами …

5.    Оформіть висновок лабораторного дослідження.

Понеділок 01.11.2021

Тема уроку «Одноклітинні твариноподібні організми-мешканці водойм».

1.  Онлайн-урок за основним розкладом о 8.00посилання на урок буде надіслано у Viber-групу.

2. Опрацювати параграф 13усно дати відповіді на запитання.

3. Переглянути навчальне відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ufINXp10xXI&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0 

4. У робочий зошит замалювати будову амеби протея та підписати всі структурні компоненти одноклітинного організму.

Четвер 28.10.2021

Тема уроку «Ріст та розмноження клітин»

1. Ознайомитися з мультимедійною презентацією «Ріст та поділ клітини» запосиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1SeyIpV40_BwixIYwy8iyQx_prdelr6tp/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true 

2 . Вивчити параграф 12, в робочий зошит замалювати схему поділу клітини.

3. Виконати тестові завдання до 15.00 за посиланням: 

     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2332853

Понеділок 25.10.2021

Тема уроку «Основні органели рослинної клітини. Ядро клітини»

1.  Онлайн-урок за основним розкладом о 8.00.

2. Ознайомитися з мультимедійною презентацією «Ядро клітини- будова та функції» за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1MvygudVweL8XzfENsn8UdqzzfmZcG73L/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

3.   Опрацювати параграф 11, усно дати відповіді на запитання.

4.   Повторити  параграфи 8-10 та підготуватися до тестового контролю на наступний урок.

Понеділок 11.10.2021

1. Ознайомитися з мультимедійною презентацією "Основні органели рослинної клітини" за посиланням:

  https://docs.google.com/presentation/d/14C63bmhITBu_Sm37rwbviffMNq0I4B6V/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

        2.  Робота з підручником: опрацювати параграф 10, у робочий зошит виписати та              вивчити головні поняття.

        3. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2734378

Немає коментарів:

Дописати коментар

  22 кв ітня – Всесвітній день Землі Щорічно, 22 квітня люди по всій планеті відзначають День Землі. Цей день став загальнолюдським символ...