Завдання з дистанційного навчання
Тема
уроку «Співіснування організмів в угрупованнях. Вплив людини та її діяльність
на організми. Охорона природи».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та
о 11.00 (7-Б клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Опрацювати зміст § 53-54,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео
до уроку «Охорона природи» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=4iMf1c87zjc
Вівторок
31.05.2022
Тема
уроку «Ланцюги живлення і потік енергії. Взаємозв’язок компонентів екосистеми».
1. Опрацювати зміст § 52,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа.
2. Переглянути навчальне відео
до уроку «Ланцюги
живлення та потік енергії в екосистемах» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=342EZqpDEeE
3. Виконати інтерактивну вправу «Ланцюги живлення» за посиланням:
П'ятниця 27.05.2022
Тема
уроку «Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та
об 11.00 (7-Б клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Опрацювати зміст § 51,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео
до уроку «Популяція
та екосистема» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs
4. Виконати інтерактивну гру-пазл «Штучна та природня
екосистеми» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs
Вівторок 24.05.2022
Тема
уроку «Еволюція поведінки тварин її пристосувальне значення».
1. Опрацювати зміст § 50,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальне відео
до уроку «Еволюція поведінки тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=JJPS-XUhjXw
3. Виконати семестрову контрольну роботу (посилання на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групи класів.
П'ятниця 20.05.2022
Тема
уроку «Комунікація тварин».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та
об 11.00 (7-Б клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Опрацювати зміст § 49,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео
до уроку «Комунікація
тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=t0O5igGcIMY
4. Виконати інтерактивну вправу «Звуки
тварин та їх власники» за посиланням:
https://learningapps.org/18207064
5. Виконати семестрову контрольну роботу (посилання на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групу класу).
Вівторок
17.05.2022
Тема
уроку «Соціальна поведінка тварин».
1. Опрацювати зміст § 48,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальне відео
до уроку «Соціальна
поведінка тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ceojxGG3o4Q
3. Виконати інтерактивну вправу «Перший
мільйон» на тему «Форми поведінки тварин»
за посиланням:
https://learningapps.org/4876911
4. Повторити вивчений матеріал за другий семестр навчання та підготуватися на наступний урок до семестрової контрольної роботи.
Тема
уроку «Територіальна поведінка тварин».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та
об 11.00 (7-Б клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Опрацювати зміст § 47,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео
до уроку «Територіальна
поведінка тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=RIx5VDIKM8s
4. Виконати інтерактивну вправу «Поведінка тварин та
методи її вивчення» за посиланням:
https://learningapps.org/9492531
Вівторок
10.05.2022
Тема
уроку «Репродуктивна поведінка тварин».
1. Опрацювати зміст § 46,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальне відео
до уроку «Репродуктивна
поведінка тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=nbrccUpV7c0
3. Повторити §44-45 та виконати тестові
завдання «Форми поведінки тварин» за посиланням:
7-А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9228191
7-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2811185
Тема
уроку «Форми поведінки тварин».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та
об 11.00 (7-Б клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Опрацювати зміст § 45,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео
до уроку «Форми
поведінки тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=t67ppt81LkM
4. Виконати інтерактивну вправу на співставлення «Форми
поведінки тварин» за посиланням:
https://learningapps.org/3387029
Вівторок
03.05.2022
Тема
уроку «Способи орієнтування тварин».
1. Опрацювати зміст § 44,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
2. Переглянути навчальне відео
до уроку «Способи
орієнтування тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=gA2TZ4fSWt4
3. Виконати
інтерактивну вправу на відповідність «Вроджена та набута поведінка, біологічне
значення вродженої та набутої поведінки» за
посиланням:
https://learningapps.org/25074627
4. Скласти у робочий зошит кросворд з
5-7 слів на тему «Поведінка тварин» (на основі вивчених параграфів про
поведінку тварин) та скрін кросворду надіслати на електронну пошту klindushka@gmail.com до
05.05.2022.
Тема
уроку «Поведінка тварин у природі та методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та
об 11.00 (7-Б клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Опрацювати зміст § 42-43,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфів.
3. Переглянути навчальне відео
до уроку «Поведінка тварин у природі» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=xACPUkTRuPg
4. Написати у робочий зошит повідомлення «Цікава поведінка тварин». Скрін повідомлення по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 02.05.2022.
Вівторок
26.04.2022
Тема
уроку «Розвиток тварин. Періоди та тривалість життя тварин».
1.
Повторити зміст § 40-41, та виконати тестові завдання до 18.00 за посиланнями:
7- А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5748356
7-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1274208
2.
Виконати інтерактивні вправи «Тривалість життя тварин» та
«Періоди життя тварин» за посиланнями:
https://learningapps.org/3164995
https://learningapps.org/10377516
Тема
уроку «Періоди та тривалість життя тварин».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та
об 11.00 (7-Б клас) посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Опрацювати зміст § 41,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео
до уроку «Тривалість життя тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MDjSPXsnhWY
4. Перейти за посиланням
на онлайн-дошку Padlet та написати
міні-повідомлення про тварин довгожителів:
https://padlet.com/klindushka/gho0o3ubca4xu2dy
Вівторок
19.04.2022
Тема
уроку «Розвиток тварин».
1. Опрацювати
зміст § 40, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та
поняття, усно відповісти
на запитання в кінці параграфа.
2. У
робочий зошит замалювати та вивчити схему формування зародку у хордових тварин
на ст.173 підручника.
3.
Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Розвиток тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=BFzQJdiGn1g
4. Повторити
§ 39 та виконати тестові завдання до
18.00 за посиланнями:
7- А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5250206
7-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5037679
П'ятниця 15.04.2022
Тема
уроку «Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин».
1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та об 11.00 (7-Б
клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.
2. Опрацювати зміст § 39,
у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео
до уроку «Розмноження тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Nifmfl2Lcz8
4. Виконати
інтерактивну вправу «Розмноження тварин» за посиланням:
https://learningapps.org/display?v=pephpdo3516
Вівторок
12.04.2022
Тема
уроку «Регуляція процесів життєдіяльності в організмі тварин».
1. Опрацювати
зміст § 38, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та
поняття, усно відповісти
на запитання в кінці параграфа.
2. У
робочий зошит замалювати будову ендокринної будови ссавців та підписати залози,
які беруть участь у регуляції життєдіяльності тварин.
3.Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Регуляція процесів життєдіяльності в організмі тварин» та «Тварини та їх життєдіяльність» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=4_qWw0qXhwg
П'ятниця 08.04.2022
Тема уроку «Органи чуття тварин».
1. § 37, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття, усно
відповісти на запитання в кінці
параграфа
2. Переглянути
навчальний відеоматеріал до уроку «Органи чуття тварин та їх значення» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=v9krvDdW1Ss
3. Повторити § 35-36 та виконати тестові завдання за посиланням 08.04.2022
до 20.00:
7-А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6289310
7-А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6289310
Вівторок 05.04.2022
Практична робота «Порівняння будови
головного мозку хребетних тварин».
1. Виконати в робочий зошит
практичну роботу «Порівняння будови головного
мозку хребетних тварин» за посиланням:
2. Скрін
виконаної практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища
та ім'я виконавця роботи до 08.04.2022.
П'ятниця
01.04.2022
Тема уроку: «Нервова система,
її значення і розвиток у різних тварин».
1. Ознайомитися зі змістом § 36, у робочий зошит замалювати будову нейрона і підписати структурні компоненти
нервової клітини, виписати нові терміни та поняття та усно
відповісти на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальне відео до уроку «Нервова система
тварин» за посиланням:
https://ww.youtube.com/watch?v=fxdc_E7Y-tY
3. Повторити параграфи 34-35 та
підготуватися до тестового контролю на наступний урок.
Вівторок 29.03.2022
Тема уроку: «Як
тварини пристосовуються до активного захисту та нападу».
1. Опрацювати сторінки підручника 152-154, у робочий зошит виписати нові терміни та
поняття.
2. Переглянути навчальне відео до уроку «Пристосування тварин» за
посиланням:
3. У робочий зошит написати повідомлення на тему
«Майстерність маскування тварин» про будь-яку тварину, скрін виконаного
завдання надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com до
01.04.2022.
П'ятниця 25.03.2022
Тема уроку: «Покриви тіла тварин».
1. Ознайомитися зі змістом § 35 та усно відповісти на запитання в кінці параграфа.
2. Переглянути навчальне відео до уроку «Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції» за посиланням:
3. Виконати інтерактивну вправу «Покриви тіла тварин» за посиланням:
Вівторок 22.03.2022
Тема
уроку: «Опорно-рухова система хребетних
тварин».
1. Ознайомитися
зі змістом § 34 та усно відповісти на запитання в
кінці параграфа.
3. Виконати інтерактивну вправу «Покриви тіла тварин» за посиланням:
2.
Переглянути навчальне відео до уроку «Опора і рух. Види скелета. Типи
симетрії. Способи пересування тварин» за посиланням:
П 'ятниця 04.02.2022
Тема уроку «Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення»
1. Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас) та 11.00 (7-Б клас).
2. Опрацювати § 28, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:
Тема уроку «Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення»
Вівторок 01.02.2022
Практична робота «Різноманітність ссавців».
1. Виконати у робочий зошит практичну роботу «Різноманітність ссавців» перейшовши за посиланням:
Скрін практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 03.02.2022.
2. Виконати тестові завдання по темі «Різноманітність ссавців» до 15.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.
П 'ятниця 28.01.2022
Тема уроку «Різноманітність
ссавців:примати»
1. Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас)
та 11.00 (7-Б клас).
2. Опрацювати
§ 27, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:
4.
Повторити §23-26 та підготуватися до підсумкового тестового контролю по темі «Різноманітність
ссавців».
П'ятниця 19.11.2021
Тема уроку «Паразитичні безхребетні
тварини: гельмінти».
1.Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А
клас) та 11.00 (7-Б клас). Посилання
на уроки будуть надіслані у Viber-групу.
2. Опрацювати § 14, усно дати відповіді на запитання в кінці
параграфа.
3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=0w-jTWB3kmE
4. Повторити § 12-13
та виконати тестові завдання за посиланням до 16.00. Посилання на тест буде надіслане у Viber-групу.
Вівторок 16.11.2021
Урок-лабораторне дослідження «Різноманітність
молюсків».
Мета: ознайомитися з малюнками представників Типу Молюски
та навчитися визначати їх назви, клас до якого відносять того чи іншого
представника, характерні середовища існування та цікаві факти.
Обладнання: малюнки представників Типу Молюски, підручник
ст. 52-55.
Хід роботи
1. Розглянути зображення, які
запропоновані в таблиці та визначити назву представника Типу Молюски, вказати
до якого класу відноситься той чи інший представник, визначити середовище
існування молюсків та знайти цікаві факти про кожного представника за зразком (зразок
у зошит можна не записувати).
2. Оформити висновок
лабораторного дослідження.
3. Виконати лабораторне дослідження в робочий зошит та
оформити висновок. Скрін лабораторного дослідження надіслати на
електронну адресу klindushka@gmail.com із
зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 18.11.2021.
П'ятниця 12.11.2021
Тема
уроку «Молюски: різноманітність, роль у природі та житті людини».
1.Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас) та 11.00 (7-Б
клас).
2. Опрацювати §13, усно дати
відповіді на запитання в кінці параграфа.
3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=slRjch3vz_Y
4. У робочий зошит скласти кросворд із 5-7 слів на тему: «Молюски».
Вівторок 09.11.2021
Тема уроку «Молюски: будова, спосіб життя».
1.Опрацювати §13 (сторінки 51-52), у робочий зошит замалювати зовнішню
будову виноградного слимака та підписати основні частини тіла.
2. Ознайомитися з відеоматеріалами до уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=pLYAy0d7aEQ
3. Виконати інтерактивну вправу за
посиланням:
https://learningapps.org/2622572
4. Перейти за
посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати міні-повідомлення
про представників типу молюски:
https://padlet.com/klindushka/ge6b8ld18xgxb0tu
П'ятниця 05.11.2021
Тема уроку «Різноманітність комах»
1.Онлайн-уроки за основним розкладом
о 9.00 (7-А клас) та 11.00
(7-Б клас).
2. Опрацювати параграф 12, усно дати відповіді на запитання
в кінці параграфа.
3. Переглянути
навчальне відео доуроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=fPRfg1lgmDg&ab_channel=ViktorUA-Forever
4. У робочому зошиті заповнити
таблицю «Різноманітність комах»
Ряд комах
Представники
Вівторок 02.11.2021
Тема уроку «Комахи: будова,
спосіб життя, різноманітність»
1. Опрацювати параграф 11, усно дати
відповіді на запитання в кінці параграфа, у робочий зошит замалювати зовнішню
будову комахи та підписати основні частини.
2. Ознайомитися з мультимедійною
презентацією до уроку за посиланням:
3. Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/21071138
П'ятниця 29.10.2021
Тема уроку «Павукоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність»
1.Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас) та 11.00 (7-Б клас).
2. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=iYFDuLtzpqc
3. Опрацювати параграф 10, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
4. Виконати тестові завдання за посиланням до 17.00.
Тема уроку «Різноманітність ссавців:примати»
Ряд комах
Представники
Тема уроку «Комахи: будова, спосіб життя, різноманітність»
Вівторок 26.10.2021
Тема уроку «Ракоподібні: будова,
спосіб життя, різноманітність»
1. Опрацювати параграф 9, усно дати
відповіді на запитання в кінці параграфа, у робочий зошит замалювати зовнішню будову
річкового рака.
2. Ознайомитися з мультимедійною
презентацією до уроку за посиланням:
3. Переглянути навчальне
відео до уроку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=UTJ0K9zOV3A
4. Повторити параграфи 6-8 та підготуватися до тестового контролю
на наступний урок.
П 'ятниця 15.10.2021
Тема уроку «Ракоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність»
Тема уроку « Членистоногі: будова, спосіб життя, різноманітність».
1. Опрацювати параграф 8 підручника, усно
дати відповіді на запитання в кінці параграфа, у робочий зошит замалювати
одного з представників членистоногих та підписати частини зовнішньої будови цих
тварин.
2. Ознайомитися з мультимедійною презентацією до уроку за посиланням:
3.Переглянути
навчальне відео до уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6vYAaHZl44Q
4. Перейти за посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати на вибір міні-повідомлення про представників кільчастих червів або членистоногих тварин: https://ru.padlet.com/klindushka/ebdyfh5l78qjoejq
Вівторок 12.10.2021
Тема уроку "Кільчасті черви"
1. Ознайомитися з мультимедійною презентацією "Кільчасті черви" за посиланням:
3. Опрацювати параграф 7, у робочому зошиті скласти таблицю "Представники кільчастих червів"
№ з/п | Види кільчастих червів | Представники |
Немає коментарів:
Дописати коментар