7 класи


Завдання з дистанційного навчання

П'ятниця 03.06.2022

Тема уроку «Співіснування організмів в угрупованнях. Вплив людини та її діяльність на організми. Охорона природи».

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та о 11.00 (7-Б клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Опрацювати зміст § 53-54, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео до уроку «Охорона природи» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4iMf1c87zjc


Вівторок 31.05.2022

Тема уроку «Ланцюги живлення і потік енергії. Взаємозв’язок компонентів екосистеми».

1. Опрацювати зміст § 52, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальне відео до уроку «Ланцюги живлення та потік енергії в екосистемах» за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=342EZqpDEeE

3. Виконати інтерактивну вправу «Ланцюги живлення» за посиланням:

https://learningapps.org/19356

П'ятниця 27.05.2022

Тема уроку «Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища».

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та об 11.00 (7-Б клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Опрацювати зміст § 51, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео до уроку «Популяція та екосистема» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs

4. Виконати інтерактивну гру-пазл «Штучна та природня екосистеми» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs

                                          Вівторок 24.05.2022

Тема уроку «Еволюція поведінки тварин її пристосувальне значення».

1. Опрацювати зміст § 50, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальне відео до уроку «Еволюція поведінки тварин» за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=JJPS-XUhjXw

3. Виконати семестрову контрольну роботу (посилання на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групи класів.

                                          П'ятниця 20.05.2022

Тема уроку «Комунікація тварин».

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та об 11.00 (7-Б клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Опрацювати зміст § 49, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео до уроку «Комунікація тварин» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=t0O5igGcIMY

4. Виконати інтерактивну вправу «Звуки тварин та їх власники» за посиланням:

https://learningapps.org/18207064

 5. Виконати семестрову контрольну роботу (посилання на контрольну роботу буде надіслано у Viber-групу класу). 

Вівторок 17.05.2022

Тема уроку «Соціальна поведінка тварин».

1. Опрацювати зміст § 48, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальне відео до уроку «Соціальна поведінка тварин» за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=ceojxGG3o4Q

 

3. Виконати інтерактивну вправу «Перший мільйон» на тему «Форми поведінки тварин» за посиланням:

https://learningapps.org/4876911

4. Повторити вивчений матеріал за другий семестр навчання та  підготуватися на наступний урок до семестрової контрольної роботи.

П'ятниця 13.05.2022

Тема уроку «Територіальна поведінка тварин».

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та об 11.00 (7-Б клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Опрацювати зміст § 47, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео до уроку «Територіальна поведінка тварин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=RIx5VDIKM8s

4. Виконати інтерактивну вправу «Поведінка тварин та методи її вивчення» за посиланням:

https://learningapps.org/9492531

Вівторок 10.05.2022

Тема уроку «Репродуктивна поведінка тварин».

1. Опрацювати зміст § 46, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальне відео до уроку «Репродуктивна поведінка тварин» за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=nbrccUpV7c0

3. Повторити §44-45 та виконати тестові завдання «Форми поведінки тварин» за посиланням:

7-А  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9228191

7-Б  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2811185

П'ятниця 06.05.2022

Тема уроку «Форми поведінки тварин».

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та об 11.00 (7-Б клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

https://docs.google.com/presentation/d/1nJHwbxUd14PHXKsYQSyMsnqtMGUdJNQS/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

2. Опрацювати зміст § 45, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео до уроку «Форми поведінки тварин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=t67ppt81LkM

4. Виконати інтерактивну вправу на співставлення «Форми поведінки тварин» за посиланням:

https://learningapps.org/3387029

Вівторок 03.05.2022

Тема уроку «Способи орієнтування тварин».

1. Опрацювати зміст § 44, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальне відео до уроку «Способи орієнтування тварин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=gA2TZ4fSWt4

3. Виконати інтерактивну вправу на відповідність «Вроджена та набута поведінка, біологічне значення вродженої та набутої поведінки» за посиланням:

https://learningapps.org/25074627

4. Скласти у робочий зошит кросворд з 5-7 слів на тему «Поведінка тварин» (на основі вивчених параграфів про поведінку тварин) та скрін кросворду надіслати на електронну пошту klindushka@gmail.com до 05.05.2022.

П'ятниця 29.04.2022

Тема уроку «Поведінка тварин у природі та методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка».

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та об 11.00 (7-Б клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Опрацювати зміст § 42-43, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфів.

3. Переглянути навчальне відео до уроку «Поведінка тварин у природі» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=xACPUkTRuPg

 4. Написати у робочий зошит повідомлення «Цікава поведінка тварин». Скрін повідомлення по можливості надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 02.05.2022.

Вівторок 26.04.2022

Тема уроку «Розвиток тварин. Періоди та тривалість життя тварин».

1.  Повторити зміст § 40-41, та виконати тестові завдання до 18.00 за посиланнями:

 

7- А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5748356

7-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1274208

 

2.   Виконати інтерактивні вправи «Тривалість життя тварин» та «Періоди життя тварин» за посиланнями:

https://learningapps.org/3164995 

https://learningapps.org/10377516

П'ятниця 22.04.2022

Тема уроку «Періоди та тривалість життя тварин».

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та об 11.00 (7-Б клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Опрацювати зміст § 41, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео до уроку «Тривалість життя тварин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=MDjSPXsnhWY

4. Перейти за посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати міні-повідомлення про тварин довгожителів:

https://padlet.com/klindushka/gho0o3ubca4xu2dy

Вівторок 19.04.2022

Тема уроку «Розвиток тварин».

1.  Опрацювати зміст § 40, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2.  У робочий зошит замалювати та вивчити схему формування зародку у хордових тварин на ст.173 підручника.

3.  Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Розвиток тварин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=BFzQJdiGn1g

4.  Повторити  § 39 та виконати тестові завдання до 18.00 за посиланнями:

 

7- А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5250206

7-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5037679

                                

                                 П'ятниця 15.04.2022

Тема уроку «Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин».

1. Онлайн-консультації за основним розкладом о 09.00 (7-А клас) та об 11.00 (7-Б клас) посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групи класів.

2. Опрацювати зміст § 39, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео до уроку «Розмноження тварин» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Nifmfl2Lcz8

4. Виконати інтерактивну вправу «Розмноження тварин» за посиланням:

https://learningapps.org/display?v=pephpdo3516

Вівторок 12.04.2022

Тема уроку «Регуляція процесів життєдіяльності в організмі тварин».

1.  Опрацювати зміст § 38, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2.  У робочий зошит замалювати будову ендокринної будови ссавців та підписати залози, які беруть участь у регуляції життєдіяльності тварин.

3.Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Регуляція процесів життєдіяльності в організмі тварин» та «Тварини та їх життєдіяльність» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4_qWw0qXhwg

 https://www.youtube.com/watch?v=uVEtThgruJQ&ab_channel=%D0%91%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%91%D0%BE%D0%B4%D1%8E%D0%BB

П'ятниця 08.04.2022

Тема уроку «Органи чуття тварин».

1.  § 37, у робочий зошит виписати і вивчити нові терміни та поняття,  усно відповісти  на запитання в кінці параграфа

2.  Переглянути навчальний відеоматеріал до уроку «Органи чуття тварин та їх значення» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=v9krvDdW1Ss

3. Повторити § 35-36 та виконати тестові завдання за посиланням 08.04.2022 до 20.00:

7-А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6289310

7-Б  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8549643

Вівторок 05.04.2022

Практична робота «Порівняння будови головного мозку хребетних тварин».

 

1. Виконати в робочий зошит практичну роботу «Порівняння будови головного мозку хребетних тварин» за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1Jj8vah7WdMw6L2KTQvuDo-IWGfQnENwq/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

2. Скрін виконаної практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 08.04.2022.

П'ятниця 01.04.2022

Тема уроку: «Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин».

1. Ознайомитися зі змістом § 36, у робочий зошит замалювати будову нейрона і підписати структурні компоненти нервової клітини, виписати нові терміни та поняття та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальне відео до уроку «Нервова система тварин» за посиланням:

https://ww.youtube.com/watch?v=fxdc_E7Y-tY

3.   Повторити  параграфи 34-35 та підготуватися до тестового контролю на наступний урок.

Вівторок 29.03.2022

Тема уроку: «Як тварини пристосовуються до активного захисту та нападу».

1.    Опрацювати сторінки підручника 152-154, у робочий зошит виписати нові терміни та поняття.

2.     Переглянути навчальне відео до уроку «Пристосування тварин» за посиланням:

https://youtu.be/k5HV_ZcJMLg

3. У робочий зошит написати повідомлення на тему «Майстерність маскування тварин» про будь-яку тварину, скрін виконаного завдання надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com до 01.04.2022.

П'ятниця 25.03.2022

Тема уроку: «Покриви тіла тварин».

1. Ознайомитися зі змістом § 35 та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2. Переглянути навчальне відео до уроку «Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції» за посиланням:

3. Виконати інтерактивну вправу «Покриви тіла тварин» за посиланням:

https://learningapps.org/view2149803

Вівторок 22.03.2022

Тема уроку: «Опорно-рухова система хребетних тварин».

1.   Ознайомитися зі змістом § 34 та усно відповісти  на запитання в кінці параграфа.

2.     Переглянути навчальне відео до уроку «Опора і рух. Види скелета. Типи симетрії. Способи пересування тварин» за посиланням:

3.     Виконати інтеактивну вправу «Різноманітний світ тварин» за посиланням:


П 'ятниця 04.02.2022
Тема уроку «Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення» 

1.  Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас) та 11.00 (7-Б клас).

2.  Опрацювати § 28, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.

 3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ZNLbn_D24Wg&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0

Вівторок 01.02.2022

Практична робота «Різноманітність ссавців».

1.  Виконати у робочий зошит практичну роботу «Різноманітність ссавців» перейшовши за посиланням: 

https://docs.google.com/document/d/1GZobaSPmRIHhLltLABD39HCYbgItZpPt/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

Скрін практичної роботи надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 03.02.2022.

2.  Виконати тестові завдання по темі «Різноманітність ссавців» до 15.00. Посилання на тест буде надіслано у Viber-групу.

П 'ятниця 28.01.2022
Тема уроку «Різноманітність ссавців:примати» 

1.  Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас) та 11.00 (7-Б клас).

2.  Опрацювати § 27, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.

 3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=-0rTm-9IHH4&ab_channel=%D0%A5%D0%BE%D1%87%D1%83%D0%97%D0%BD%D0%B0%D1%82%D1%8C

4. Повторити §23-26 та підготуватися до підсумкового тестового контролю по темі «Різноманітність ссавців».

П'ятниця 19.11.2021

Тема уроку «Паразитичні безхребетні тварини: гельмінти». 

1.Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас) та 11.00 (7-Б клас). Посилання на уроки будуть надіслані у Viber-групу.

2. Опрацювати § 14, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=0w-jTWB3kmE

4. Повторити § 12-13 та виконати тестові завдання за посиланням до 16.00. Посилання на тест буде надіслане у Viber-групу.

Вівторок 16.11.2021 

Урок-лабораторне дослідження «Різноманітність молюсків».

Мета: ознайомитися з малюнками представників Типу Молюски та навчитися визначати їх назви, клас до якого відносять того чи іншого представника, характерні середовища існування та цікаві факти.

Обладнання: малюнки представників Типу Молюски, підручник ст. 52-55.

Хід роботи

1.  Розглянути зображення, які запропоновані в таблиці та визначити назву представника Типу Молюски, вказати до якого класу відноситься той чи інший представник, визначити середовище існування молюсків та знайти цікаві факти про кожного представника за зразком (зразок у зошит можна не записувати).   


Зображення молюсків

Назва

Клас

Середовище існування

Цікаві факти







Ахітина гіганська

Черевоногі молюски

Наземне середовище існування (тропічні ліси або домівки людей)

Розміри раковини дорослих особин зазвичай досягають 10-15 сантиметрів в довжину, але іноді трапляються ахатини, раковина яких досягає 20 сантиметрів, а самі вони при сприятливих умовах можуть зростати і до 35-40 сантиметрів. 



 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

2.  Оформити висновок лабораторного дослідження.

3. Виконати лабораторне дослідження в робочий зошит та оформити висновок.  Скрін лабораторного дослідження надіслати на електронну адресу klindushka@gmail.com із зазначенням прізвища та ім'я виконавця роботи до 18.11.2021.

П'ятниця 12.11.2021

Тема уроку «Молюски: різноманітність, роль у природі та житті людини». 

1.Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас) та 11.00 (7-Б клас).

2. Опрацювати §13, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=slRjch3vz_Y

4. У робочий зошит скласти кросворд із 5-7 слів на тему: «Молюски».

Вівторок 09.11.2021 

Тема уроку «Молюски: будова, спосіб життя».

1.Опрацювати §13 (сторінки 51-52), у робочий зошит замалювати зовнішню будову виноградного слимака та підписати основні частини тіла.

2. Ознайомитися з відеоматеріалами до уроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=pLYAy0d7aEQ

3. Виконати інтерактивну вправу за посиланням: 

https://learningapps.org/2622572

4. Перейти за посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати міні-повідомлення про представників типу молюски:

https://padlet.com/klindushka/ge6b8ld18xgxb0tu

П'ятниця 05.11.2021

Тема уроку «Різноманітність комах» 

1.Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас) та 11.00 (7-Б клас).

2. Опрацювати параграф 12, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.

3. Переглянути навчальне відео доуроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=fPRfg1lgmDg&ab_channel=ViktorUA-Forever

4. У робочому зошиті заповнити таблицю «Різноманітність комах»

Ряд комах

Представники

 

 

 

 

Вівторок 02.11.2021 
Тема уроку «Комахи: будова, спосіб життя, різноманітність»

1.  Опрацювати параграф 11, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа, у робочий зошит замалювати зовнішню будову комахи та підписати основні частини.

2.   Ознайомитися з мультимедійною презентацією до уроку за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1wP3DtQ7ak9G8pzFIBRX6pvnI4qC311e3/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

3. Виконати інтерактивну вправу за посиланням: 

https://learningapps.org/21071138

П'ятниця 29.10.2021

Тема уроку «Павукоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність» 

1.Онлайн-уроки за основним розкладом о 9.00 (7-А клас) та 11.00 (7-Б клас).

2. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=iYFDuLtzpqc

      3. Опрацювати параграф 10, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.

     4. Виконати тестові завдання за посиланням до 17.00.

Вівторок 26.10.2021 
Тема уроку «Ракоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність» 

1.  Опрацювати параграф 9, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа, у робочий зошит замалювати зовнішню будову річкового рака.

2.   Ознайомитися з мультимедійною презентацією до уроку за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1aCtWboYfilt0kh_xKngYvcsVx8zs1d0c/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

3. Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=UTJ0K9zOV3A

4.  Повторити  параграфи 6-8 та підготуватися до тестового контролю на наступний урок.

 П 'ятниця 15.10.2021 

Тема уроку « Членистоногі: будова, спосіб життя, різноманітність». 

1.  Опрацювати параграф 8 підручника, усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа, у робочий зошит замалювати одного з представників членистоногих та підписати частини зовнішньої будови цих тварин.

2.   Ознайомитися з мультимедійною презентацією до уроку за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1oZWb7JVZ0GT4jGKoqceNSlhYi8YMjw4/editusp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

3.Переглянути навчальне відео до уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6vYAaHZl44Q

4. Перейти за посиланням на онлайн-дошку Padlet та написати на вибір міні-повідомлення про представників кільчастих червів або членистоногих тварин: https://ru.padlet.com/klindushka/ebdyfh5l78qjoejq

 Вівторок 12.10.2021

Тема уроку "Кільчасті черви"

1. Ознайомитися з мультимедійною презентацією "Кільчасті черви" за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/18WYPT9Tshdt09EJzpzoVyAuLf43rW8bh/edit?usp=sharing&ouid=105470517811707745420&rtpof=true&sd=true

       2.  Переглянути навчальне відео за посиланням:

        3.  Опрацювати параграф 7, у робочому зошиті скласти таблицю  "Представники кільчастих червів"

№ з/п

Види кільчастих червів

Представники

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

  22 кв ітня – Всесвітній день Землі Щорічно, 22 квітня люди по всій планеті відзначають День Землі. Цей день став загальнолюдським символ...